خبر

بازی‌های آسیایی هانگژو
حضور روسیه و بلاروس قطعی شد
 ورزشکاران روسیه و بلاروس در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ به رقابت می‌پردازند.
حداکثر ۵۰۰ ورزشکار از این دو کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. این ورزشکاران به‌عنوان ورزشکاران بی‌طرف در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند.
البته مدال‌های این ورزشکاران در جدول مدالی این بازی‌ها محاسبه نمی‌شود. شرکت در این مسابقات به ورزشکاران کمک می‌کند تا جواز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنند. بازی‌های آسیایی از ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر(اول مهر تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲) در هانگژو چین برگزار می‌شود.


دعوت ۱۰ بوکسور به اردوی تیم ملی
در مسیر آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی، ۱۰ بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند. برای آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران در مسیر آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، ۱۰ بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
پوریا امیری، علی حبیبی‌نژاد، سالار رادمرد، اشکان رضایی، ایمان رمضانپور، مهدی سرباز، طوفان شریفی، دانیال شه‌بخش، میثم قشلاقی و مسلم مقصودی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
هدایت تیم ملی ایران را حسین نهرودی به‌عنوان سرمربی در اختیار دارد و نفراتی چون همایون امیری و محمود نهتانی نیز به‌عنوان مربی در کنار او حضور دارند.


دیدارهمکاران قدیمی
در ضیافت کرمانشاهی‌ها
خوش و بش کاوه
با خادم
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از رئیس پیشین فدراسیون کشتی دعوت کرد که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند. مراسمی از سوی شهردار سابق کرمانشاه برگزار شد که جمعی از ورزشکاران و مربیان رشته‌های مختلف از جمله کشتی در آن حضور داشتند. امیررضا خادم قهرمان پیشین کشتی جهان و رئیس اسبق فدراسیون کشتی نیز یکی از میهمانان این مراسم بود که با توجه به حضور محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی جوانان در این مراسم، آنها با هم دیداری داشتند. کاوه در این دیدار از امیررضا خادم دعوت به عمل آورد که در تمرینات تیم ملی جوانان حاضر شود. سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد که تیمش را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند، درباره دعوت از خادم گفت:«خیلی وقت بود که خادم را ندیده بودم. او قول داد حتماً طی این دو سه روز بیاید.» جهانی 1997 کراسنویارسک روسیه؛ امیر رضا خادم مدیر تیم‌های ملی و محسن کاوه مربی تیم ملی کشتی آزاد بودند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی