صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

 

مربی پرتغالی در کادر فنی تیم امید
رضا عنایتی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم امید محمدحسن رجب‌زاده، جواد منافی، میثم رضاپور و داود فنایی را به عنوان اعضای کادرفنی خود معرفی کرد. البته فنایی پس از بازگشت امیدهای ایران از مسابقات قهرمانی غرب آسیا از این جمع جدا شد. عنایتی همچنان به دنبال تکمیل کادرفنی خود است تا با قدرت در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند و به طلسم غیبت امیدهای ایران در این رقابت‌ها پایان بدهد. او برای تقویت این کادر میلتون مندس، مربی باتجربه پرتغالی که سابقه حضور در تیم‌های سانتاکروز، ماریتیمو، الشحانیه و القطر را دارد به عنوان دستیار جدید خود انتخاب کرده است.
میلتون مندس پیش از این در ماریتیمو، سرمربی علی علیپور، مهاجم تیم ملی ایران بوده است و حالا در کنار امیدهای ایران حضور خواهد داشت.


پیروزی مس رفسنجان مقابل حریف ارمنستانی
مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی حریف ارمنستانی خود را شکست داد. شاگردان ساکت الهامی عصر دیروز طی یک مسابقه تدارکاتی در ارمنستان مقابل آلاشکرت ایروان به میدان رفتند که در پایان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.
این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی آلاشکرت و در سه وقت 35 دقیقه‌ای برگزار شد. تیم میزبان در وقت اول به گل رسید اما در ادامه محسن آذرباد در وقت دوم بازی را به تساوی کشاند. در اواخر وقت سوم نیز فرشید باقری با یک ضربه ایستگاهی تماشایی گل دوم را به ثمر رساند تا در نهایت مسی‌ها به برد دو بر یک برسند.
لئون استپانیان و ادموند اختر دو ستاره ارمنی نام‌آشنای فوتبال میهمانان ویژه این مسابقه دوستانه بودند. آلاشکرت یکی از تیم‌های مطرح فوتبال ارمنستان است که سابقه قهرمانی در لیگ این کشور را دارد و فصل گذشته در رده چهارم قرار گرفته بود. مس رفسنجان در روزهای آینده یک مسابقه دوستانه دیگر نیز در ارمنستان با یکی دیگر از تیم‌های سطح بالای این کشور انجام خواهد داد.


واکنش افشاریان به خودسوزی کمک داور!
روز جمعه در جریان تست آمادگی جسمانی داوران یک کمک داور یاسوجی که مدرک ملی هم دارد، به دلیل قرار نگرفتن نامش در تست لیگ برتر و لیگ یک استان کهگیلویه و بویراحمد در وسط زمینی که از داوران این استان تست آمادگی جسمانی گرفته می‌شد، روی خودش بنزین ریخت و می‌خواست خودسوزی کند که از تصمیمش منصرف شد. او مدعی بود کمیته داوران و هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد پاسخ نامه‌های او را نداده‌اند. خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران و رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این اقدام مصداق شریفیان، کمک داور یاسوجی توضیح داد: «من نمی‌توانم توضیحی در خصوص اقدام ایشان بدهم اما با او صحبت کردم. ما طبق قانون با همه رفتار می‌کنیم و به دنبال حق‌خوری نیستیم. با توجه به اینکه ایشان هیچ مشکلی با من ندارد و جایگاهش در داوری استان مشخص شده است، پارسال به دلیل دوری محل کارش کمتر در مسابقات استانی سوت زد و خودش هم این موضوع را می‌دانست. البته سایر برنامه‌های او به همین دلیل کمی نامنظم شد.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی