صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

لیست بزرگسال پرسپولیس پر  شد
 کنعانی سومین خرید سرخ

با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان لیست 19 نفره بزرگسال سرخ‌ها تکمیل شد.  دیروز مدافع ملی پوشی که  قید حضور در تراکتور و سپاهان را زاده با خودرویی لوکس و  در میان استقبال هواداران پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شد و تنها دقایقی بعد خبر عقد قرارداد رسمی اش بیرون آمد.   این سومین حضور  کنعانی زادگان در پرسپولیس به حساب می آید  و سومین خرید درویش در نقل و انتقالات شد. کنعانی دیروز با خودرویی به ساختمان باشگاه آمدکه به نظر می‌ رسد به خاطر پاداش جام جهانی بدون گمرک وارد کرده است. او  در اتفاقی عجیب به کودکی که تلفن همراهش ظاهرا مقابل باشگاه به سرقت رفته بود دلداری داد و یک گوشی تلفن همراه هدیه کرد تا هوادارانی که مقابل خودرواش یزله می رفتند نامش را با صدای بلندتری فریاد کنند. با ورود کنعانی به لیست بزرگسال پرسپولیس حالا  یحیی  غیر از پریرای برزیلی باید نام یک بازیکن دیگر را هم خارج کند تا جا برای عیسی و سرلک باز شود ضمن اینکه بحث حضور  کنعانی در کنار پورعلی گنجی و گولسیانی معادلات مرکز خط دفاع پرسپولیس را پیچیده خواهد کرد.


پرسپولیس قرارداد سرلک را به سازمان لیگ نفرستاده

فرشید طاهری مسئول نقل‌ و‌ انتقالات سازمان لیگ در واکنش به این پرسش که آیا در خصوص وضعیت سربازی میلاد سرلک اطلاع خاصی دارد یا خیر؟ گفت: هنوز قراردادی برای این بازیکن به ما ارائه نشده که وضعیت سربازی او مشخص شود. هر باشگاهی که با یک بازیکن قرارداد می‌بندد باید مدارک خدمت سربازی او را ارائه دهد؛ حالا ممکن است یک نفر معاف یا دانشجو باشد یا از قانون بازیکن ملی‌پوش استفاده کند. روال کار اینگونه است. گفتنی است طبق قانون، بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ سالگی و بازیکنان ملی‌پوش تا ۳۰ سالگی می‌توانند از معافیت سربازی استفاده کنند. بعد از آن هر بازیکنی باید وضعیت سربازی خود را مشخص کند. سرلک 28 سال و 5 ماه سن دارد و در حالی که در لیست آخر تیم ملی حضور نداشته، مشمول به حساب می‌آید.


خالد آبادی گزینه شد

پس از اینکه احمد گوهری به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شد، سرخپوشان دنبال جذب یک دروازه‌بان دوم مطمئن هستند .در همین راستا برخی نام‌ها مانند محمدحسین اکبر‌منادی برای سرخپوشان مطرح شد. او در تیم شهر خودرو سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را دارد و به همین خاطر عنوان شد که گزینه گل‌محمدی است اما این خبر درست نیست. هیچ صحبتی در این زمینه صورت نگرفته و این دروازه‌بان که قبلاً استقلالی بودن خودش را اعلام کرده، گزینه پرسپولیس نیست چرا که پرسپولیس به دنبال دروازه‌بانی است که زیر ۲۳ سال باشد و لیست بزرگسالان را پر نکند. گفته می شود محمدرضا‌خالدآبادی  گلر فصل قبل هوادار مد نظر  پرسپولیس است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی