خبر

سه دیدار تدارکاتی در اردوی ترکیه
سرمربی پرسپولیس که برای بررسی کمپ تمرینی در نظر گرفته شده برای تیمش راهی ترکیه شده بود دیروز برگشت و نظر خود را با مسئولان باشگاه در میان گذاشت. گل‌محمدی در سفر خود به ترکیه قصد داشت ابتدا از کمپ تمرینی بشیکتاش که مد نظر باشگاه بود بازدید کند اما باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرده که نمی‌تواند میزبان پرسپولیس باشد و به همین خاطر سرمربی پرسپولیس کمپ دیگری را در فاصله ۵ ساعته تا شهر استانبول انتخاب کرد تا پرسپولیس در آنجا اردو بزند و سه دیدار تدارکاتی داشته باشد. پرسپولیس احتمالاً اواخر همین هفته راهی ترکیه خواهد شد و اردوی ده روزه‌ای در این کشور برپا خواهد کرد.
 

پرسپولیس برنده پرونده حسین‌پور
در پرونده شکایت سعید حسین‌پور از باشگاه پرسپولیس، کمیته تعیین وضعیت قرار عدم استماع دعوی حسین‌پور به طرفیت باشگاه پرسپولیس را صادر کرد. این خبر به منزله آن است که محرومیت ۴ ماهه سعید حسین‌پور به پایان رسیده و او می‌تواند از این ماه به فوتبال بازگردد. نکته عجیب اینکه پرسپولیس در این پرونده حکم ۲۵۰ میلیون تومانی گرفته و با این محکومیت هافبک جوان و سابق خود را در موقعیتی عجیب قرار داده بود. در نهایت حسین‌پور این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد که معادل تمام پولی است که در دو فصل از سرخپوشان گرفته بود. علت محرومیت و جریمه این بازیکن، فسخ یکطرفه غیرقانونی بود. حسین‌پور که سه چهار فصل در پرسپولیس بازی می‌کرد دو فصل قبل از این تیم جدا شد و مقطعی هم در فوتبال یونان حضور داشت.
 

گزینه دانمارکی برای خط حمله
گفته می‌شود با وجود محدودیت‌های لیست  پرسپولیس یحیی گل‌محمدی به جای پریرا و دیاباته دو مهاجم خارجی جدید می‌خواهد. سایت ترانسفرمارکت به تازگی کریستین گیتکیائر، مهاجم دانمارکی را به پرسپولیس لینک کرده و مدعی شده او یکی از نفراتی است که ممکن است فصل آینده با پیراهن قرمز به میدان برود.
 این مهاجم دانمارکی 800 هزار دلار ارزش دارد و در تیم‌هایی چون مونزا، لخ‌پوزنان، مونیخ 1860 و روزنبرگ نیز به میدان رفته است. او سابقه گلزنی در سری‌آ ایتالیا و مقدماتی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را نیز در کارنامه دارد و در 9 بازی ملی برای دانمارک 5 بار گلزنی کرده است. این مهاجم 33 ساله در حال حاضر بازیکن آزاد است.
 

یک هافبک جوان در تمرین پرسپولیس
این روزها چند بازیکن جوان در تمرینات پرسپولیس حضور دارند که یکی از آنها محمدحسین محمدیان هافبک دفاعی فصل قبل تیم امید پرسپولیس است که همراه با مرتضی انصاری از پیکان به پرسپولیس آمده بود و قرارداد دوساله بست. این بازیکن اهل روستای محمودآباد استان مرکزی است و در شرایطی که سرلک و کمال در تیم حضور ندارند فرصت خودنمایی پیدا کرده است که البته فعلاً چیزی نشان نداده. باید دید یحیی این بازیکن را در تمرینات تیم اصلی نگه خواهد داشت یا خیر.

 

جستجو
آرشیو تاریخی