خوشحال می‌شدم اگر دوباره با باقری کار می‌کردم

گولسیانی: از خریدهای جدید استقبال می‌کنم

گئورگی گولسیانی از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و با صلابت بعد از حضور در اردوی تیم کشورش و کنار ملی‌پوشان گرجستانی در چند بازی مهم مقدماتی جام ملت‌های اروپا و تمدید قراردادش با پرسپولیس از روز گذشته به تمرینات پرسپولیس اضافه شد، به همین دلیل و به بهانه احتمال اضافه شدن کنعانی‌زادگان به خط دفاعی پرسپولیس که رقابت در خط دفاعی پرسپولیس به اوج خودش خواهد رسید با ایران‌ورزشی گفت و گویی اختصاصی داشت.

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار
به نظر می‌رسد بعد از کسب تمام جام‌های داخلی فقط قهرمانی آسیا را پیش رو دارید، فکر می‌کنی قادرید به این افتخار بزرگ هم برسید؟
واقعاً خیلی خوشحالم که در یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا حضور دارم. ما چالش‌های بزرگی را پیش‌رو داریم و احتیاج داریم که برای یک فصل بزرگ و فشرده آماده شویم.
در رابطه با خرید کنعانی‌زادگان که به نظر در آستانه حضور در تیم‌تان قرار دارد و چند خرید بزرگ دیگر در پرسپولیس چه نظری داری؟
هر بازیکنی را بتوانیم بخریم که به ما کیفیت و تجربه بهتری بدهد از آن استقبال می‌کنیم.
در رابطه با خرید شهاب زاهدی چه نظری داری و فکر نمی‌کنی به غیر از او، پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ خارجی دیگر نیز نیاز دارد؟
من هیچ‌وقت قبل از این با شهاب دیدار نداشتم ولی می‌دانم او بازیکن با کیفیتی است و خیلی خوشحالم که چنین بازیکنی به تیم‌مان اضافه شده است. در این رابطه باید اضافه کنم نمی‌دانم به چند مهاجم دیگر نیاز داریم و این بستگی به نظر مربیان دارد. ما کاملاً به مربیان‌مان اعتماد داریم.
در رابطه با رویارویی با مهاجمان بزرگی مانند بن‌زما و رونالدو چه نظری داری و به عنوان یک مدافع از رویارویی با چنین مهاجمانی نمی‌ترسی؟
ما از کسی نمی‌ترسیم و خیلی خوشحال می‌شویم که بخواهیم مقابل ستاره‌های بزرگ بایستیم. موج تازه‌ای برای جذب ستاره‌ها راه افتاده و سوپر استارهای زیادی به تیم‌های آسیایی پیوسته‌اند و این قطعاً سطح لیگ آسیا را ارتقا می‌دهد.
در رابطه با جدایی کریم باقری از پرسپولیس که دیگر در کادر پرسپولیس او را نخواهیم دید چه صحبتی داری؟
کریم شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و مربی بسیار خوبی است. من جزئیات را نمی‌دانم اما خیلی خوشحال می‌شدم که دوباره می‌توانستم با ایشان کار کنم، با این وجود برای ایشان در کار و زندگی شخصی‌اش آرزوی بهترین‌ها را دارم.
در خصوص بیرانوند و خبرهایی که رخ داد اما در نهایت به پرسپولیس پیوست، چه نظری داری؟
من نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد. به خاطر همین هم نمی‌توانم نظری بدهم. من فقط می‌دانم بیرانوند دروازه‌بانی بسیار خوب است و این هم یک واقعیت خوب است که او در تیم ما مانده که این امر موجب خوشحالی من است و حضورش موجب می‌شود که من اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم.
به ایران برگشتی؟
بله امروز، (دیروز)، به ایران برگشتم و در تمرین شرکت می‌کنم تا استارت کارم را برای فصل جدید با پرسپولس بزنم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی