صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

خرید بزرگ یوونتوس یک مدیر است!
با اعلام باشگاه یوونتوس کریستیانو جونتولی به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه انتخاب شده است. جونتولی 51 ساله هشت سال در ناپولی کار کرد و به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه، استعدادهای بسیاری را کشف کرد که در نهایت به کمک آنها، ناپولی موفق شد فصل قبل قهرمان ایتالیا شود.
پس از قهرمانی ناپولی اخبار زیادی مبنی برای پیوستن جونتولی به یووه مطرح شد، اما سپس لوچانو اسپالتی از مربیگری ناپلی‌ها کناره‌گیری کرد و به این ترتیب، گفته شد ناپولی قصد ندارد دو چهره کلیدی‌اش در راه قهرمانی را یکجا از دست بدهد. جونتولی یک سال دیگر با ناپولی قرارداد داشت و بعد از مذاکرات زیاد با آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه موفق شد او را قانع کند که زودتر از موعد مقرر از جمع آبی‌پوشان جدا شود و به یووه بپیوندد. حالا او وظیفه دشواری در تورین برعهده دارد. این تیم با مشکلات مالی روبرو است و قصد دارد چند تا از ستاره‌های خود را بفروشد. جونتولی باید بهترین فرمول را برای فروش ستاره‌ها و کسب بیشترین درآمد پیدا کند. در عین حال، باید بازیکنان جوان و ارزان‌تری را پیدا کند تا یک تیم جوان بسازد که میزان دستمزدهای پرداختی در آن پایین است.


سرمربی جدید النصر:
فرقی بین ستاره‌ها و بقیه وجود ندارد!
لوئیس کاسترو سرمربی جدید النصر عربستان در اولین حضورش در تمرینات این تیم عربستانی به بازیکنان اطمینان داد که به همه فرصت می‌دهد و برای او تفاوتی بین ستاره و بازیکنان جوان وجود ندارد. این مربی پرتغالی گفت که به خاطر تیم و برای رسیدن به موفقیت با همه همکاری خواهد کرد. اهداف و مقاصد مورد‌نظر نشان می‌دهد که مرحله بعدی دشوار خواهد بود و همه باید صبور باشند.
طبق گفته کاسترو، کریستیانو رونالدو پرتغالی و مارسلو بروزوویچ کروات پس از پایان ماموریت خود با تیم‌های ملی کشورشان در روزهای فیفا، هفته آینده به اردوی تیم النصر در پرتغال بپیوندند.
النصر عربستان پس از پایان اردوی پرتغال در تورنمنت بین‌المللی ژاپن با تیم‌های پاری‌سن‌‌‌ژرمن و رئال مادرید دیدار خواهد کرد.


ژاوی: نقل و انتقالات
رئال برای من اهمیتی ندارد
در حالی که دو تیم بزرگ و رقیب در فوتبال اسپانیا خود را آماده شروع فصل 2024-2023 می‌کنند، ژاوی، سرمربی بارسلونا روی فعالیت تیم خود تمرکز کرده است.
بارسلونا تا این لحظه ایلکای گوندوغان و اینیگو مارتینز را برای تقویت تیمش در فصل پیش رو به خدمت گرفته است، پس از کش و قوس‌های فراوان این تیم در مسیر جذب آردا گولر، استعداد جوان ترکیه‌ای مغلوب رئال مادرید شد و استعداد جوان ترک راهی سانتیاگو برنابئو شد. ژاوی  در آخرین مصاحبه خود در مورد این قضیه گفت: «من نمی‌توانم در مورد اسامی صحبت کنم. ما احترام زیادی برای رئال مادرید قائل هستیم اما به نقل و انتقالات آنها اهمیتی نمی‌دهم، و چیزهایی که به ما مربوط است مهمتر هستند. همچنین برای من مهم نیست که امباپه به این تیم خواهد آمد یا خیر. من فقط بر روی تیم خودم تمرکز کرده‌ام.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی