صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

شماره 24 جدید رئال مادرید معارفه شد

آمده‌ام که اسطوره شوم!

ایمان گودرزی
روزنامه‌نگار
روز پنجشنبه انتقال جواهر ترک به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شد. این بازیکن با مبلغ 20 میلیون ثابت + 8 میلیون پاداش قراردادی 6 ساله با سفیدپوشان امضا کرد. او برای اردوی پیش فصل به تیم کارلتو اضافه خواهد شد و سپس در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌شود که در تیم بماند یا قرض داده شود.

شماره 24
شماره پیراهن این بازیکن قابل پیش‌بینی بود. از آنجایی که شماره 5 را به بلینگهام دادند و در سایت شماره 25 به نام وایخو خورده بود شماره 24 به بازیکن ترک رسید و حالا فقط شماره 9 مرموز رئال باقی مانده است که باید صبر کنیم ببینیم در این فصل پر خواهد شد یا خیر.
خوشامدی آردا
فلورنتینو پرز برای خوشامدگویی به بازیکن جدید پشت میکروفن رفت: «هر وقت بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه می‌شود، میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان خوشحال می‌شوند. امروز ما به دنبال این هستیم که حال و آینده تیم را تقویت کنیم. این تیم در یکی از مهمترین دوران تاریخ خود به سر می‌برد و افتخارات ما به لطف دور هم جمع کردن جوانان و اسطوره‌های تیم در کنار هم بوده است. جوانانی که در کنار باتجربه‌ها رشد می‌کنند و پتانسیل خود را به خوبی نشان می‌دهند. برخی از آنها حتی تمام عناوین ممکن را به دست آورده‌اند. امروز جوان با استعداد دیگری که مورد نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی بود به تیم ما اضافه شد، خوشامدی آردا گولر.»
 
سوتی در هنگام معارفه
یکی از خنده‌دارترین لحظه‌های معارفه زمانی بود که آردا گولر قبل از اینکه صحبت‌های فلورنتینو تمام شود روی سن رفت و کنار او قرار گرفت. این حرکت با خنده حضار همراه شد و پرز زودتر صحبت‌هایش را به پایان رساند تا جوان ترکیه‌ای صحبت کند.
آردا رو به حضار گفت: «اول از همه از خانواده‌ام، از افرادی که به من کمک کردند تا به اینجا برسم و از باشگاه تشکر می‌کنم. می‌خواهم اسطوره رئال مادرید بشوم. بابت همه چیز از شما متشکرم.»
بعد از معارفه بازیکن جوان همراه با بوترگنیو به کنفرانس مطبوعاتی رفت تا به سؤال خبرنگاران جواب دهد.
 
قرضی جدا نخواهم شد
هافبک ترکیه‌ای در کنفرانس‌اش بارها در مورد قولی که از باشگاه گرفته بود صحبت کرد: «آنها به من اطمینان دادند که بازی می‌کنم و این معامله تمام شد. جدایی قرضی در برنامه من نیست. باشگاه‌های زیادی بوده‌اند که پیشنهاد خود را برای به خدمت گرفتن من ارائه کردند. اما به محض اینکه پیشنهاد رئال مادرید به دستم رسید، همه پیشنهادهای قبلی ارزش خود را از دست داد.»
 
قول آنچلوتی به آردا
علاوه بر این، آردا گولر تأیید کرد که قبل از نهایی شدن این انتقال چندین بار با کارلو آنچلوتی صحبت کرده است تا در مورد جایگاه خود در ترکیب سفیدها و نحوه قرار گرفتن او در ترکیب با وجود ترافیک در خط هافبک‌ها صحبت کند: «مربی با من تماس گرفت و به من اطمینان داد که نقش مهمی در تیمش خواهم داشت. آنچلوتی به من گفت که دوست دارد مرا از نزدیک ببیند و زیر نظر او به فوتبالم ادامه دهم.»
 
برای رقابت آماده هستم
بازیکن فصل گذشته فنرباهچه در مورد ترافیک خط هافبک رئال مادرید گفت: «بازیکنان خوب زیادی در این پست وجود دارند. من برای رقابت آماده هستم و همه چیز را می‌دهم تا جایگاهم را در این باشگاه به دست بیاورم. مصمم هستم و می‌خواهم بمانم و اینجا بازی کنم. اگر به من فرصت بازی بدهند این را ثابت خواهم کرد.»
 
اسطوره‌های مورد علاقه
گولر در جواب به این سؤال که کدام بازیکنان رئال مادرید الگوی او هستند گفت: «رئال مادرید میراث بسیار مهمی دارد. کریستیانو رونالدو، اوزیل، زیدان، گوتی... آنها اسطوره هستند و من می‌خواهم بخشی از این تاریخ باشم.»
 
می‌خواهم در پست
تهاجمی باشم
شماره 24 جدید مادرید در مورد اینکه دوست دارد در چه پستی بازی کند گفت: «من در مرکز زمین راحت‌تر هستم اما پست خاصی مد نظرم نیست، با نظر سرمربی هر جایی که بخواهد بازی خواهم کرد اما دوست دارم بازیکنی مؤثر در حملات باشم و بتوانم موقعیت گل ایجاد کنم. من در مرکز و هم در راست می‌توانم به خوبی بازی کنم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی