صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

لغو اعزام رویینگ به کاپ جهانی سوئیس
حضور تیم ملی رویینگ ایران در حالی در کاپ جهانی سوئیس لغو شد که نازنین ملایی با توجه به دارا بودن شانس صعود به فینال A،  به قهرمانی جهان اعزام می‌شود.
افشین فرزام سرمربی تیم ملی درباره‌ چرایی نرفتن تیم ملی رویینگ ایران به کاپ جهانی سوییس گفت: «ویزا گرفتیم و شرایط تیم مخصوصاً نازنین ملایی هم خوب بود. ملایی در تست‌گیری توانست بهترین رکورد خودش را چند ثانیه ارتقا دهد. قاعدتاً می‌توانست نتیجه خوبی بگیرد اما برنامه‌ریزی‌های دیگر پیش آمده است و شاید بخواهیم آنها را انجام دهیم. مثلاً در قهرمانی جهان شرکت کنیم یا اردوی برون‌مرزی بگذاریم.»
او ادامه داد: «حتی اگر به کاپ جهانی سوییس می‌رفتیم‌ اعزام به صورت کیفی بود و در قهرمانی جهان هم همین اتفاق می‌افتد چون می‌خواهیم نتیجه‌ای بهتر از دوره قبل به دست آوریم. ملایی هم با توجه به آخرین رکوردی که ثبت کرد،  این شانس را دارد که در فینال A باشد. البته تمرکز اصلی ما در حال حاضر روی بازی‌های آسیایی است.»
 
عیدی 10 میلیونی برای اعضای کاروان هانگژو
به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم،  مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال عیدی به حساب ورزشکاران،  سرمربیان و مربیان کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو واریز می‌شود.
بر اساس نظر و تصمیم محمود خسروی وفا،  ریاست کمیته ملی المپیک مقرر شد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به عنوان بزرگترین عید شیعیان جهان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال عیدی به نفرات کاروان اعزامی (ورزشکاران،  سرمربیان و مربیان) اهدا شود.
بر این اساس طبق لیست افراد اعزامی کاروان که به تأیید مرکز نظارت بر تیم‌های ملی رسیده و در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی حضور دارند،  مبلغ مذکور به حساب فدراسیون‌های اعزامی واریز می‌گردد.
 
حضور صالحی‌امیری در انتخابات شورای المپیک آسیا
محمود خسروی‌وفا،  مناف هاشمی و رضا صالحی‌امیری از ایران در انتخابات شورای المپیک آسیا حضور خواهند داشت.
مجمع عمومی شورای المپیک آسیا،  شنبه 17 تیرماه در بانکوک تایلند برگزار می‌‌شود. قرار است انتخابات ریاست شورای المپیک آسیا نیز در حاشیه این مجمع برگزار شود.
این انتخابات با حضور دو کاندیدا در حالی برگزار می‌شود که محمود خسروی‌وفا،  مناف هاشمی و سیدرضا صالحی امیری به عنوان نمایندگان ایران در این مجمع حاضر خواهند بود.
شیخ طلال آل احمد و حسین المسلم دو نامزد این انتخابات هستند که باید دید در نهایت کدام یک از این دو،  ریاست شورای المپیک آسیا را برعهده خواهد گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی