صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

گلایه اورسجی از بی‌توجهی به کرسی آسیایی

انتقاد از بی‌توجهی‌ها

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ایران که چندی پیش به عنوان رئیس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد، به انتقاد از عدم پیگیری در ایران برای تأسیس دبیرخانه و مقر این کنفدراسیون پرداخت.
 او در این باره گفت: «فعلاً هیچ جایی نداریم. من حدود یک ماه قبل به عنوان رئیس کنفدراسیون آسیا به چین رفتم تا محل برگزاری مسابقات آسیایی هانگژو را تأیید کنیم. به محض اینکه رسیدیم آنها تفاهمنامه‌ای آماده کرده بودند تا مقر کنفدراسیون را در کشور خود داشته باشند. آنها اعلام‌ کردند که ساختمان، خانه و همه امکانات مالی و فضا را فراهم‌ می‌کنند تا مقر کنفدراسیون در این کشور باشد. ای کاش در ایران کمی چینی فکر می‌کردند. من آنجا خیلی ناراحت شدم و غبطه خوردم که چرا آنها به این فکر کرده‌اند که مقر را بگیرند تا از قبال آن امتیازات زیادی بگیرند اما در ایران کسی مرا صدا نکرده تا در این‌ مورد صحبت کنیم و در مورد مشکل بپرسد تا این فرصت از دست نرود. خیلی غم‌انگیز است.»
اورسجی ادامه داد: «با وزیر ورزش صحبت کردم و دکتر سجادی هم برای انتخاب مقر دستور هم داده و ما هم پیگیر هستیم ولی تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم. اما در صحبت‌ها همه بحث حمایت از کرسی بین‌المللی دارند.» رئیس فدراسیون کبدی می­‌گوید نباید فکر کنیم که در بازی‌های آسیایی هانگژو به جز هند حریف دیگری نداریم چون در این صورت قطعاً به فینال مسابقات نمی‌رسیم.

جستجو
آرشیو تاریخی