صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

مصاحبه و خبر

 

مالک شرکت هواپیمایی کمکش به آبی‌ها را تکذیب کرد
موسوی: چه منفعتی برای من دارد که بیرانوند در استقلال بازی کند؟!
 این روزها بحث حضور علیرضا بیرانوند در استقلال شنیده می‌شود و حتی عنوان شده عبدالرضا موسوی، مالک شرکت هواپیمایی زاگرس بخشی از
پیش قرارداد این بازیکن را پرداخت خواهد کرد تا قرارداد وی با آبی‌پوشان منعقد شود. موسوی در واکنش به این موضوعات گفت: «من همیشه دوست داشتم در ورزش هر کمکی که در حد توانم باشد انجام دهم زیرا ورزش یکی از راه‌های ایجاد نشاط در جامعه است. همیشه نگاهم ملی بوده و اگر از مدیران محترم پرسپولیس هم سؤال شود حتماً پاسخ خواهند داد که در گذشته چه خدماتی به این باشگاه، تیم ملی فوتبال و کشتی ارائه داده‌ام.» موسوی در ادامه گفت: «چه منافعی برای خودم یا شرکت هواپیمایی زاگرس متصور است که دوست عزیزم آقای بیرانوند در استقلال بازی کند یا در پرسپولیس ادامه دهد و ما حاضر شویم چنین پولی را بدهیم که فکر می‌کنم نزدیک به ۲ میلیون دلار می‌شود؟ من از سال ۹۵ بابت وام قرض‌الحسنه دو ماهه به باشگاه محترم استقلال توسط یکی از شرکت‌های وابسته‌مان نتوانسته‌ام طلبمان را دریافت کنم پس چه دلیلی دارد که چنین رقم نجومی را پرداخت کنم؟»
 
انتصاب جدید
 صبح دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه به‌دنبال اتفاقات اولین تمرین استقلال در فصل جدید، حجت کریمی تصمیم گرفته است تا معاون فرهنگی این باشگاه را از سمت خود برکنار کند. خبری که پس از گذشت ساعاتی رنگ واقعیت به خود گرفت و سرپرست مدیرعاملی استقلال تصمیم گرفت تا جهانشاهی را به‌عنوان مسئول امور فرهنگی انتخاب کند. در اطلاعیه آبی‌ها آمده است: «با حکم آقای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی، جناب آقای دکتر سیدرضا امیر جهانشاهی به‌عنوان مشاور عالی باشگاه استقلال در امور فرهنگ و رسانه منصوب شد.»
 
استقلال دنبال جذب گلر اسپانیایی
 این روزها بحث جذب گلر توسط استقلال به یکی از مهم‌ترین خبرهای روز تبدیل شده است. از آنجا که هواداران استقلال خواهان جذب گلر ششدانگ برای استقلال شدند، نکونام در نشست خبری خود حرفی از حفظ حسینی نزد و کاپیتان استقلال که به شدت از رفتار نکونام دلخور شده بود ساز جدایی کوک کرد و استقلالی‌ها هم چندان اهمیتی به ماجرا ندادند تا بمب خبری خود یعنی بیرانوند را رو کنند. در میان این اخبار و هیاهویی که به پا شد نکونام برای اینکه استقلال در بازار نقل و انتقالات عقب نماند نام یک گلر اسپانیایی را نیز مطرح کرد تا کریمی به‌دنبال جذب آن هم باشد. این روزها استقلال در بازار نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرده است اما در نهایت این جنجال هیچ سودی برای این تیم نداشته است.

جستجو
آرشیو تاریخی