صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

بهانه معاون استقلال بعد از ناکامی درعقد قرارداد با محبی

با ما همکاری نمی‌کند!

یک استوری از جانب بازیکنی که این روزها محبوب هواداران است باعث شد تا افکار عمومی جریحه دار شده و انگشت انتقاد یک بار دیگر سمت مسئولان استقلال نشانه رود، اما این بار معاون باشگاه استقلال سعی کرد که از حق و حقوق مسئولان باشگاه دفاع کند و توپ را در زمین محبی بیندازد. ماجرا این بود که محمد محبی با انتشار یک استوری نسبت به شرایط خود در استقلال گلایه و اعلام کرد اگر در این چند روز در مذاکرات توافقی برای ادامه حضور در این تیم حاصل نشود، مجبور می‌شود تصمیم جدیدی بگیرد. علی امیری، معاون باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع اعلام کرد: «اولین بار حجت کریمی در تاریخ 27 ژوئن 2023 به سانتاکلارا نامه زد و پس از آن هم 2 بار دیگر به این باشگاه نامه ارسال کرد. پس از ارسال نامه سوم، علیرضا نیکومنش را که در پرتغال حضور دارد، به‌عنوان نماینده استقلال به سانتاکلارا معرفی کردیم تا حضوری به این باشگاه برود. در ایمیل اول خود گفتیم 600 هزار دلار را طبق توافقنامه پرداخت می‌کنیم و بازیکن برای ما خواهد شد. آنها هم در جواب گفتند به این دلیل که در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده پول پرداخت نشده است، پرونده در دادگاه CAS است و این توافقنامه اعتبار ندارد. در ایمیل دوم گفتیم مدیریت استقلال عوض شده و برای اثبات حسن نیت حاضر هستیم 140 هزار دلار باقی مانده دوره فتح‌الله‌زاده را هم برای باشگاه سانتاکلارا واریز کنیم. جوابی به ایمیل یادآوری ما و معرفی نماینده استقلال ندادند. نیکومنش هم گفت سانتاکلارا می‌گوید بازیکن با یک باشگاه روسی 20 روز قبل تمام کرده است.»
معاون استقلال در ادامه گفت:«زمان فتح‌الله‌زاده باید پولی پرداخت می‌شد که نشد. این پول برای زمان کریمی که نبوده است. بازیکن برای باشگاه سانتاکلارا است. تنها نفری که الان می‌تواند به استقلال کمک کند، خود محبی است زیرا نمی‌توانند به بازیکن به زور بگویند به پرسپولیس، سپاهان یا فلان جا برو. وقتی باشگاه می‌خواهد بازیکن را قرض داده یا به او رضایت‌نامه بدهد، باید خودش هم قبول کند. الان باشگاهش با ما دعوا دارد اما به سانتاکلارا گفتیم 600 هزار دلار و 140 هزار دلاری که بلوکه شده می‌دهیم. حاضریم همین فردا صبح پول را به حساب‌شان بریزیم اما می‌گویند دیگر به استقلال بازیکن نمی‌دهیم زیرا زمان آجورلو و فتح‌الله‌زاده این اتفاق افتاد.»
 امیری در پایان گفت:« محبی با استوری گذاشتن، فرار رو به جلو می‌کند.» به این ترتیب به نظر می‌رسد که استقلال در این شرایط با محبی هم دچار چالش شده است و این بازیکن همچنان بلاتکلیف است.

جستجو
آرشیو تاریخی