صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از ملی پوش نوجوانان
کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام مسابقات قهرمانی زیر 17 سال قاره کهن به معرفی 4 بازیکن جوان و با استعدادی پرداخت که آینده درخشانی دارد.  AFCبا برگزاری یک نظرسنجی 4 نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن نوجوان فوتبال آسیا را معرفی کرد. اسماعیل قلی‌زاده، بازیکن تیم نوجوانان کشورمان در لیست نامزدها قرار گرفت. قلی‌زاده در این تورنمنت موفق شد در 5 بازی 2 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

ملی‌پوشان عراقی در راه لیگ برتر؟
رسانه عراقی مدعی شد 4 بازیکن ملی‌پوش این کشور از باشگاه‌های ایران پیشنهاد دریافت کردند. شبکه «الرابعه الریاضیه»عراق خبر داد چند بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور در آستانه انتقال به لیگ برتر ایران قرار دارند. طبق اعلام این رسانه عراقی فهد طالب، علی عدنان، ایمن حسین و ضرغام اسماعیل 4 بازیکن ملی پوش عراقی چندین پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های ایران کسب کردند. البته مشخص نیست که این پیشنهادات چقدر جدی است. پیش از این بازیکنانی مثل بشار رسن، همام طارق و کرار جاسم برای باشگاه‌های ایرانی بازی کردند و تجربیات موفقی را در لیگ برتر داشتند.

واگذاری دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال
دو نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال به استان‌های دیگر واگذار شد. استان مازندران در فصل گذشته دو تیم به نام‌های زندی بتن کلاردشت و قند کاترین آمل داشت که تا روزهای آخر برای ثبت اسامی بازیکنان یا تیمداری در فصل آینده اقدامی نکردند. سازمان لیگ فوتسال تا روز یکشنبه به این دو باشگاه فرصت داد تا وضعیت تیم‌های خود را مشخص کنند. با این حال مسئولان هر دو باشگاه به سازمان لیگ اعلام کردند که سهمیه خود را برای فصل جدید لیگ برتر واگذار می‌کنند. به این ترتیب تیم پوشاک حافظ ساری به‌جای قند کاترین آمل در فصل جدید رقابت‌ها حضور خواهد یافت. تیم فولاد بوتیای تهران نیز با خرید امتیاز زندی بتن، در فصل جدید لیگ برتر فوتسال نماینده پایتخت خواهد بود. فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز 13 مرداد 1402 و با حضور 14 تیم آغاز خواهد شد.

بلاتکلیفی روستایی
امیر روستایی یکی از لژیونرهای درخشان فوتبال ایران در فصل گذشته بود؛ او بعد از جدایی از پرسپولیس و بازی برای پیکان و نفت مسجدسلیمان به فوتبال قطر رفت و در لیگ یک این کشور پیراهن الشحانیه را برتن کرد. روستایی با پیراهن الشحانیه موفق شد 16 بار گلزنی کند و در نهایت عنوان آقای گلی لیگ دسته یک قطر را از آن خود کرد. قرارداد این مهاجم 25 ساله با تیم الشحانیه خاتمه یافته و هنوز برای آینده‌اش تصمیمی نگرفته است. مهاجم سابق پرسپولیس با پیشنهاد تمدید قراردادش با الشحانیه روبه رو شده تا فصل آینده را نیز در لیگ دسته اول قطر سپری کند و از طرفی یک تیم قطری دیگر نیز به او پیشنهاد داده است. روستایی همچنین پیشنهادهایی برای بازگشت به لیگ ایران نیز دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی