صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

دو عضو هیأت مدیره در خانه بیرو
دوشنبه شب حسین شهریاری و حسین خبیری دو تن از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس نیز با حضور در منزل بیرانوند با او درباره مشکلاتش به گفت‌و‌گو پرداختند. بیرانوند در گفت‌و‌گو با این دو نفر شرایطش را گفت و اعلام کرد به هیچ وجه قصد فسخ نداشته اما بی‌اعتنایی شخص درویش و یکی از مسئولان باشگاه باعث چنین تصمیمی از جانب بیرانوند شده است. همچنین بیرانوند تقاضای مالی خود برای افزایش قرارداد را نیز اعلام کرده است اما به هر دو عضو هیأت مدیره اعلام کرده حاضر نیست با ادبیات درویش به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.
 

ننکا هم به باشگاه رفت
ولسلی ننکا، مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس که سفر طولانی را از برزیل به قطر و سپس به ایران پشت سر گذاشته، دیروز پس از رسیدن به تهران در یکی از شلوغ‌ترین روزهای باشگاه به دیدار درویش رفت. حضور ننکا در دفتر پرسپولیس در شرایطی اتفاق افتاد که بیرانوند قراردادش را فسخ کرده و احمد گوهری هم پس از جلسه با مدیران پرسپولیس بدون پاسخگویی محل این باشگاه را ترک کرد.

 
بیرو، پیروانی را آنفالو و فالو کرد
 بعد از شروع ماجرای بیرانوند – پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر سرخ‌ها با انتشار استوری در اینستاگرامش مشت سرخی را به تصویر کشید و از بزرگی پرسپولیس نوشت و گفت این نیز بگذرد. دیروز گفته شد بیرانوند، افشین پیروانی را آنفالو کرده که مشخص نیست به خاطر همین ماجرا بوده یا چیز دیگری اما بعد از ساعاتی گلر یاغی سرخ‌ها دوباره پیروانی را فالو کرد تا رفتارش حتی در فضای مجازی هم عجیب به نظر برسد.

 
یحیی کدام سه ملی‌پوش را نخواست؟
رضا درویش در بخشی از صحبت‌های خود در برنامه فوتبال برتر در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس به نکته جالبی اشاره کرد. او اعلام کرد یحیی گل‌محمدی سه بازیکن ملی‌پوشی که دوست داشتند به پرسپولیس بیایند را نخواسته است. احتمالاً یکی از این نفرات شجاع خلیل‌زاده بوده که خود درویش هم گفت در لیست یحیی نبوده است. نفر دوم شاید رامین رضاییان باشد که حتی پالس‌هایی هم برای بازگشت داد اما ظاهراً گل‌محمدی او را نخواسته است اما نفر سوم مبهم است. ممکن است یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید همین نفر سوم باشد.

 
در انتظار صادقی، سرلک و گولسیانی
بعد از تمدید قرارداد با امید عالیشاه و در اوج ماجراهای بیرانوند، درویش اعلام کرد مذاکرات نهایی با صادقی و سرلک بعد از بازگشت‌شان از سفر صورت می‌گیرد و گولسیانی باید جواب ایمیل باشگاه را بدهد. طبق گفته درویش قرار بود سرلک و صادقی دیروز در تهران باشند و مذاکرات ادامه پیدا کند اما خبری نشد. از گولسیانی هم خبری نشد تا ماجرای تمدید قرارداد این نفرات همچنان کش بیاید.

جستجو
آرشیو تاریخی