صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

از مذاکره مستقیم با استقلال تا تعلیق در جدایی

بیرانوند و پرسپولیس از هم دورتر شدند

مرتضی طهوری
روزنامه‌نگار
ماجرای بیرانوند و پرسپولیس وارد پیچ و تاب‌های جدی شد اما اینکه سر آخر او از پرسپولیس جدا شود و به استقلال بپیوندد دیروز هم کش آمد.
با توجه به صحبت‌های مطرح شده توسط وکیل بیرانوند فسخ قرارداد او را همه منتظر بودند تا ببینند. بحث انتقال این دروازه‌بان ملی‌پوش به استقلال به کجا می‌رسد. دیروز صبح قرار بود این بازیکن وارد مذاکره با استقلال شود اما این مذاکره تا بعدازظهر به تعویق افتاد. دیروز گفته شد بیرانوند از ساعت 15 در هتل اسپیناس با مدیران استقلال مذاکره کرده و عجیب اینکه خودش شخصاً وارد مذاکره شده است.
بعد از این جلسه گفته شد بیرانوند با استقلالی‌ها به توافق شفاهی دست یافته است اما باز هم چند ساعتی به پرسپولیس مهلت داده تا مطالباتش را واریز کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که بعد از حضور شبانه دو عضو هیأت مدیره پرسپولیس در خانه بیرو، او با واریز بخشی از مطالباتش که گفته شد روز پنجشنبه اتفاق خواهد افتاد مخالفت کرد تا بحث جدایی او همچنان جدی به نظر برسد.
دیروز همچنین توئیتی از بیرانوند منتشر شد که بحث ماندن بیرانوند در پرسپولیس را همچنان جدی نگه می‌داشت و همه چیز در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند. بیرانوند در این توئیت نوشته بود: «جالبه که اگه به دنبال حقمون باشیم، آدم بده داستان میشیم. فقط بدونید که هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم و به دنبال بهبود سلامتیم هستم. دوستتون دارم.»
جالب است که بیرانوند دقایقی بعد این توئیت را تکذیب کرد و گفت اصلاً اکانتی در توئیتر ندارد اما با بررسی رسانه‌ها مشخص شد این صفحه توئیتر احتمالاً اصلی است چرا که مدیر رسانه‌ای و برخی بازیکنان پرسپولیس هم این صفحه را دنبال می‌کنند.
موضوع بیرانوند در حالی دیروز کش پیدا کرد که هواداران پرسپولیس بشدت نگران پایان این ماجرا بودند و برای دومین روز باز هم عده‌ای مقابل باشگاه تجمع کردند تا از مسئولان باشگاه شنونده آخرین اخبار باشند و البته اعتراض‌شان را نسبت به شرایط موجود اعلام کنند اما تنها لحظاتی موفق به محاصره مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شدند و چیزی دستگیرشان نشد.
بیرانوند دیروز هم به باشگاه پرسپولیس مهلت داد و باز هم به نظر می‌رسید با حربه فسخ قرارداد و مذاکره با استقلال، باشگاه پرسپولیس را تحت فشار بگذارد تا زودتر به پولش برسد. از طرفی بحث انتقال او به استقلال هم معلق ماند تا این ماجرا همچنان در هاله‌ای از ابهام بماند.
از طرفی وکیل او گفته بیرانوند از یک تیم ترکیه‌ای هم پیشنهاد دارد و البته مذاکره با استقلال را هم تأیید کرده است اما پایان این ماجرا اصلاً مشخص نیست. تنها نکته مهم اینکه ارتباط بین بیرانوند با باشگاه پرسپولیس خراب شده. بیرو و درویش دو روز بعد از جلسه دوستانه‌ای که خبرش در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد رودرروی هم قرار گرفتند. درویش گفته بیرو تحت تأثیر اطرافیانش قرار گرفته و انتظار نداشته دو روز بعد از در آغوش کشیدنش اینطوری عمل کند اما از آن سو بیرانوند هم در صحبت با اعضای هیأت مدیره گفته با این ادبیات درویش در پرسپولیس باقی نخواهد ماند و اینطوری بیرو و پرسپولیس دیروز بیشتر از یکدیگر دور شدند تا اینکه نزدیک شوند. آخرین خبر عصر دیروز حکایت از این داشت که انتقال بیرانوند به استقلال منتفی شده اما باید دید ماجرای او با پرسپولیس به کجا ختم خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی