صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

کامرانی‌فر از جودو رفت
حسن کامرانی‌فر داور معروف و نام‌آشنای فوتبال ایران که در دوره ریاست آرش میراسماعیلی در فدراسیون جودو به‌عنوان دبیر حکم گرفته بود، حالا با رفتن میراسماعیلی و سرپرستی پریچهره در این مجموعه از سمت خود به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون جودو استعفا داد و دیگر در محل کار خود حاضر نمی‌شود. حسن کامرانی‌فر ۲۷ فروردین ماه از سوی آرش میراسماعیلی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون جودو مشغول به کار شده بود. کامرانی‌فر در مدت نزدیک به ۸۰ روز فعالیت در سمت دبیری فدراسیون جودو، توانست امور مربوطه را انجام داده و با ارتباط مناسبی که با ارکان فدراسیون و بخصوص هیأت‌های استانی داشت، بخش عمده‌ای از مشکلات این بخش را حل کرده بود. کامرانی‌فر پیش از حضور در فدراسیون جودو، به‌عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد و از کمک داوران باسابقه در فوتبال محسوب می‌شود. با حضور پرحاشیه پریچهره در فدراسیون جودو، خبرهایی از استعفای دیگر ارکان این فدراسیون شنیده می‌شود. هر چند جامعه جودو منتظر اعلام نظر وزارت ورزش و تعیین تکلیف مدیریت فدراسیون جودو است، ولی این فدراسیون که روزهای پایانی تعلیق را سپری می‌کند، با شرایط حساسی روبه‌رو است که در صورت ادامه این روند، می‌تواند آبستن اتفاقات جدیدی باشد که به سود ورزش ایران نخواهد بود.
 
معرفی ترکیب نهایی ووشو برای حضور
در یونیورسیاد
ترکیب ملی پوشان ووشو جهت اعزام به رقابت‌های جهانی یونیورسیاد در چین، اعلام شد.
به منظور شرکت در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان ترکیب نهایی تیم ملی ووشو و کادرفنی به این رقابت‌ها اعلام شد. بنا بر این گزارش تیم ملی ووشوی دانشجویان با ترکیب ۸ ورزشکار دختر و پسر در دو بخش ساندا و تالو در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. در بخش پسران در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم شجاع پناهی گله‌کلایی، در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم حمیدرضا سهندی و در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم علی خورشیدی ربیع، نفراتی هستند که به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. سیدمحمد حسینی و شاهین بنی‌طالبی نیز تالوکاران ایران در یونیورسیاد هستند. محنا رحیمی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تنها نماینده ایران در بخش ساندای دختران خواهد بود. در بخش تالوی دختران نیز منیره پناهی درچه و فاطمه حیدری ترکیب تیم ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.


مربیان کادر فنی پایه های ووشو معرفی شدند
سرمربیان تیم‌ ووشوی جوانان و رده‌های سنی دختر و پسر ایران احکام خود را از رئیس فدراسیون ووشو دریافت کردند. طی احکامی جداگانه از سوی امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، اعضای کادر فنی تیم جوانان و رده‌های سنی ایران در دو بخش دختران و پسران مشخص شدند. بر این اساس علی شیرآقایی به‌عنوان سرمربی و حمید زرینی به‌عنوان مربی تیم ساندای پسران منصوب شدند. در بخش ساندای دختران نیز فریناز نذیری به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی