صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

جلسه ما با وزیر ارتباطی به ماجرای کیانوش نداشت

سجاد انوشیروانی: رستمی جایی در تیم جهانی ندارد

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری همچنان روی حرفش ایستاده و تأکید دارد که موضوع سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری (نواب نصیرشلال) نیز در خصوص اضافه شدن یا نشدن نام کیانوش رستمی به لیست جهانی عربستان هم همانی است که اعلام کرده است. انوشیروانی در این خصوص می‌گوید: «هم من و هم نواب نصیرشلال پای تصمیم خود در خصوص ماجرای کیانوش رستمی قاطع ایستادیم. بنابراین رستمی جایی در ترکیب تیم جهانی اعزامی به عربستان نخواهد داشت.»
سجاد انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که حضورش در وزارت ورزش و جوانان ارتباطی با ماجرای کیانوش رستمی داشته است یا خیر، تأکید می‌کند: «دیدار ما با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان هیچ ارتباطی به مسأله کیانوش نداشت. ما هفته پیش درخواست جلسه با وزیر داشتیم که در راستای همان درخواست هم این جلسه برگزار شد. مشکلات خود را به اطلاع آقای وزیر رساندیم و دستورات لازم داده شد.»

دخالتی در مسایل فنی ندارم
انوشیروانی در واکنش به افزایش فشارها به فدراسیون برای تجدید نظر در مورد اعزام‌نشدن کیانوش رستمی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ معتقد است: «این تصمیم فنی بود و کادر فنی این تصمیم را گرفت. ما هم از تصمیم سرمربی خود حمایت می‌کنیم. زمانی که با کادر فنی جدید قرارداد بستیم، تعهد دادیم که در مسائل فنی دخالت نکنیم. الان هم نباید کسی دخالت کند.»

زانودرد در وزنه‌برداری یک اتفاق طبیعی است!
رئیس فدراسیون درباره اینکه مصدومیت رستمی را تأیید کرده است، می‌گوید: «من آسیب‌دیدگی رستمی را تأیید کردم چون گفته بود زانویش درد می‌کند و پزشکش هم تماس گرفت و گفت زانوی رستمی درد می‌کند اما زانودرد در همه وزنه‌برداران وجود دارد. نکته این است که او توافق کرده بود که بیرون از اردو تمرین کند اما تمام مسائل خود را با کادر فنی هماهنگ کند.»
خودمان بلدیم چه تصمیمی برای وزنه‌برداری بگیریم
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد ورود برخی افراد سیاسی به ماجرای کیانوش رستمی اعتقاد دارد: «افتخارات وزنه‌برداری مشخص بوده و این رشته در ایران مقتدر است. با توجه به قهرمانانی که این رشته در کمیته فنی، هیأت‌رئیسه و بدنه فدراسیون دارد، توانایی این را داریم درباره مسائل تخصصی خودمان، تصمیم درست بگیریم. همه عزیزان می‌دانند بحث فنی، تخصصی است و من پیگیر اینکه هر کسی به هر طریقی دخالت می‌کند، نیستم. روند انتخابی گذاشته شد و آقای رستمی به توافقاتی که با کادر فنی داشت، عمل نکرده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی