صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

خبری از بازیکن ایرانی نیست
شکار مجیدی از اسلوونی
باشگاه اتحاد کلباء از امضای قرارداد با آندریاس فومبرگ، ستاره تیم ملی اسلوونی برای پوشیدن شماره 18 این تیم در فصل آینده خبر داد. امضای این قرارداد توسط احمد محمد الذابی، نایب رئیس این باشگاه و در غیاب سرمربی تیم، فرهاد مجیدی انجام شد که البته نظارت کاملی بر این انتقال داشت. احمد الذابی در این خصوص گفت: «قراردادهای کلباء مطابق با برنامه‌ریزی کادر فنی پیش می‌رود.» فرهاد مجیدی پس از حضور خالد الدرمکی از الظفره و سالم رشید از الجزیره، امیدوار است یک بازیکن خارجی دیگر را هم به خدمت بگیرد. در شرایطی که مجیدی دنبال راهی برای جذب یک ستاره ایرانی بود، فعلاً این اتفاق رخ نداده و بعید است در روزهای آینده هم بازیکنی هموطن جذب تیم فرهاد شود.


اردوی هال سیتی در کشور محبوب صیادمنش
اللهیار چهارشنبه مقابل گالاتاسرای
تیم فوتبال هال سیتی انگلیس که اللهیار صیادمنش در آن عضویت دارد و طی یک هفته گذشته تمرینات آماده‌سازی پیش فصل خود را آغاز کرده، از یکشنبه برای برپایی نخستین اردوی خود راهی ترکیه شده تا ضمن پیگیری تمرینات، دو دیدار تدارکاتی هم با تیم‌های سوپر لیگی برگزار کند. صیادمنش که در فصل اخیر چمپیونشیپ انگلیس با بدشانسی مواجه شد و به خاطر مصدومیت در دو مقطع بازی‌ها را از دست داد، در ۱۹ هفته این رقابت‌ها به میدان رفت که توانست دو گل به ثمر رساند، دو پاس گل بدهد و روی یک گل دیگر تأثیرگذاری داشته باشد تا یکی از مهره‌های کلیدی تیمش به شمار برود. اللهیار که انگیزه زیادی برای درخشش در هال سیتی و رسیدن به سطح اول فوتبال انگلیس و اروپا دارد و اخیراً مراسم ازدواج خود را در استانبول ترکیه برگزار کرد، دوباره به این کشور برگشته تا در تمرینات پیش‌فصل این تیم شرکت کند و آماده شروع فصل جدید شود. تیم فوتبال هال سیتی که قصد دارد در یک ماه پیش رو حداقل ۶ مسابقه تدارکاتی داشته باشد، در روز چهارشنبه هفته جاری در دیداری حساس مقابل تیم گالاتاسرای قرار می‌گیرد و روز یکشنبه هفته آینده نیز به مصاف هاتای اسپور خواهد رفت.


واریزی لورکوزن به اصفهانی‌ها بابت سردار
یک میلیارد و 850 میلیون در حساب سپاهان
پس از انتقال سردار آزمون از باشگاه زنیت روسیه به بایرلورکوزن آلمان، حق مشارکت آزمون به مبلغ ۳۷ هزار یورو به حساب باشگاه سپاهان واریز شد. در مکانیزم مشارکت یا همبستگی باشگاه‌های آموزش‌دهنده بازیکن از سن ۱۲ تا ۲۳ سالگی، با هر بار انتقال بین‌المللی بازیکن در حین قرارداد وی، از ترانسفر بازیکن سهم می‌برند که به آن مکانیزم مشارکت گفته می‌شود و از حقوق شناخته شده فوتبال محسوب می‌شود. سردار آزمون در سن ۱۶ سالگی به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوست و پس از چند سال حضور در سپاهان به باشگاه روبین کازان روسیه منتقل شد.

جستجو
آرشیو تاریخی