صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

علیرضا بدون مصدومیت در تمرینات فاینورد

جهانبخش بالاخره در لیگ قهرمانان

حامد حسینی
خبرنگار
علیرضا جهانبخش که در دومین سال حضورش در فاینورد هلند موفق به تجربه قهرمانی همراه با این تیم در لیگ اردیویسه شد و نمایش درخشانی در یک سال اخیر داشت، حالا باید خود را آماده شروع فصل جدید کند و به تمرینات پیش‌فصل تیم تحت هدایت آرنه اسلوت اضافه شود. جهانبخش که در فصل اخیر لیگ اردیویسه هلند پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد و یکی از مهره‌های کلیدی فاینورد بود، از شرایط حضورش در این باشگاه کاملاً رضایت دارد و تصمیم گرفته به کارش در تیم قهرمان ادامه دهد و آرنه اسلوت نیز او را به کمپ مجهز اسمیتشوک فرا خوانده تا در تمرینات پیش‌فصل شرکت کند.
ستاره ایرانی فاینورد که در دو مسابقه مرحله گروهی تورنمنت کافا با گلزنی، پاس گل و تأثیرگذاری روی گل‌های تیم ملی مقابل افغانستان و قرقیزستان مثمرثمر ظاهر شده بود، در دیدار فینال برابر ازبکستان نتوانست به دلیل آسیب دیدگی به میدان برود که باید در بازگشت به هلند زیر نظر کادر پزشکی فاینورد آخرین شرایط خود را مورد بررسی قرار دهد.
تمرینات پیش فصل تیم فوتبال فاینورد از سه‌شنبه آغاز خواهد شد و یاران جهانبخش ظهر روز شنبه هفته آینده (هشتم جولای) در نخستین بازی تدارکاتی در مرحله آماده‌سازی خود به مصاف زووله خواهند رفت و ستاره ایرانی این تیم هم امیدوار است تا آن زمان به شرایط جسمانی مطلوبی برسد. البته مصدومیت جهانبخش برای چند هفته قبل است و او با برنامه‌ای که از کادر پزشکی فاینورد گرفته، به شرایط آمادگی رسیده و به نظر مشکلی برای همراهی تیمش در بازی‌های پیش فصل ندارد.
جهانبخش در دو فصل اخیر توانسته به یکی از بازیکنان مهم فاینورد تبدیل شود و او همین نقش را در ترکیب تیم ملی هم دارد. در هفته‌های اخیر بحث‌هایی درباره جدایی احتمالی جهانبخش از فاینورد وجود داشت اما ستاره ایرانی در تیم هلندی ماند تا همراه این تیم و برای نخستین بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. تجربه‌ای ارزشمند برای بازیکن باتجربه ایرانی که حضور در لیگ اروپا و سه جام جهانی را در کارنامه دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی