صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

 

پریرا برای فسخ 200 هزار دلار می‌خواهد
با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی در مصاحبه اخیر خود خبر از ادامه حضور لئاندرو پریرا در پرسپولیس در فصل آینده داد، اما این باشگاه پس از جذب شهاب زاهدی حالا به‌دنبال توافق و فسخ قرارداد با مهاجم برزیلی خود است. در این زمینه جلساتی بین باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های این بازیکن برگزار خواهد شد تا سرخپوشان بتوانند با کمترین ضرر مالی قرارداد پریرا را به‌صورت توافقی فسخ کنند. پریرا قراردادی به ارزش 740 هزار دلار برای فصل آینده با پرسپولیس دارد که همین قرارداد سنگین باعث شده است تا مدیران باشگاه دنبال فسخ قرارداد این بازیکن باشند. ظاهراً یحیی گل‌محمدی نیز در گفت‌و‌گو با مدیران پرسپولیس تأکید کرده است در صورتی که جدایی پریرا ضرر مالی زیادی برای سرخپوشان نداشته باشد مشکلی با فسخ قرارداد این بازیکن ندارد. گفته می‌شود پریرا برای فسخ قرارداد رقمی حدود 200 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است، اما سرخپوشان در تلاش هستند با مذاکره این بازیکن را راضی به فسخ قرارداد توافقی و بدون غرامت کنند.
200هزار دلار حدود 10 میلیارد تومان می‌شود که رقم قرارداد یک فصل پرسپولیس به حساب می‌آید.
 

واکنش دو عضو هیأت مدیره به شایعه درباره بیرو
مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی‌که خبر مذاکره بیرانوند با حجت کریمی تکذیب شده است را غیر قابل باور دانسته‌اند این موضوع را بازارگرمی برای دروازه‌بان تیم ملی ایران تلقی کرده‌اند. بیرانوند مجوز فسخ قرارداد فصل آینده با سرخپوشان را ندارد. از این‌رو پرسپولیس هرگونه مذاکره با باشگاه‌های داخلی را غیرقابل قبول می‌داند.
جالب اینکه شنیده شده دو نفر از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز خواستار رسیدگی رضا درویش مدیرعامل باشگاه نسبت به این اتفاق شده‌اند تا در صورت صحت این مذاکره، با بیرانوند برخورد انضباطی شود.
 

شایعات عجیب درباره لیست خروج گل‌محمدی
در حالی که تکلیف بازیکنان تمدیدی و خریدهای مد نظر گل‌محمدی روشن نشد مثل دو سه هفته اخیر برخی رسانه‌ها درباره لیست خروجی یحیی گمانه‌زنی می‌کنند. مشکل وارد شدن هنانوف، عبدی و عمری به لیست بزرگسال تیم باعث شده تا با وجود خارج شدن دیاباته و سیامک نعمتی همچنان جا برای خریدهای جدید تنگ باشد و اگر نفراتی مثل عالیشاه، آل‌کثیر و سرلک قراردادشان را تمدید کنند این لیست محدود‌تر هم خواهد شد. در این خصوص برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که نفراتی مثل فرشاد فرجی، مهدی عبدی، کامیابی‌نیا، پریرا و حتی عالیشاه در لیست خروجی محتمل قرار بگیرند. این در حالی است که مذاکره با عالیشاه مدتی است پیگیری می‌شود و نفراتی مثل عبدی و فرجی با باشگاه قرارداد دارند و بدون اینکه بازیکن جدیدی جذب شود کنار گذاشتن آنها عقلانی به نظر نمی‌رسد. جالب اینکه برخی رسانه‌ها از جذب بازیکن خارجی جای این نفرات خبر داده‌اند در حالی که پرسپولیس قدرت پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته تیمش را ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی