صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل - ۱۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل - ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

باز هم از شروع تمرینات خبری نشد
در شرایطی که گفته می‌شد تمرین پرسپولیس از شنبه (دیروز) شروع خواهد شد اما طبق یک اتفاق قابل پیش‌بینی هیچ خبری از شروع تمرین نشد. در حالی که مشکلات بازیکنان پابرجاست و باشگاه نتوانسته مطالبات آنها را پرداخت کند، بازیکنان رغبتی برای حضور در تمرینات ندارند ضمن اینکه کار مذاکره با تمدیدی‌ها همچنان ادامه دارد و از آن سو غیر از شهاب زاهدی، بازیکن جدیدی جذب نشده است. در حالی که تقریباً همه تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، پرسپولیس تکلیف خود را نمی‌داند. در بین اعضای کادر فنی هم غیر از یحیی و سیدجلال، سه مربی خارجی که قراردادشان را تمدید کرده‌اند و فردا و چهارشنبه به تهران می‌رسند و از آن سو تکلیف سه مربی داخلی دیگر روشن نشده است. با چنینی وضعیتی به نظر می‌رسد امروز هم خبری از شروع تمرین پرسپولیس نباشد و تیم یحیی وضعیت نگران‌کننده‌تری به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیدا کرده است چرا که فصل تازه لیگ برتر 12 مرداد آغاز خواهد شد و یحیی حتی اگر همین امروز شروع کند فقط و فقط یک ماه زمان دارد!
 

برزیلی‌ها فردا می‌آیند، لوسادا چهارشنبه
اوسمار لوس ویرا و ولسلی ننکا که قرارداد آنها با پرسپولیس در روزهای گذشته تمدید شد، طی روزهای آینده در تهران حضور خواهند یافت. این دو مربی برزیلی طبق برنامه و بلیت پرواز، ساعت یک بامداد امروز(یکشنبه) به وقت برزیل، کشور خود را ترک کردند. آنها راهی قطر می‌شوند و در اولین ساعات بامداد دوشنبه از طریق آن کشور، راهی تهران خواهند شد. همچنین په‌په لوسادا، مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس که آخر هفته گذشته قرارداد خود را در راستای حفظ ترکیب کادر فنی تمدید کرده بود، طبق هماهنگی به عمل آمده، روز سه‌شنبه اسپانیا را ترک می‌کند و بامداد چهارشنبه وارد تهران خواهد شد.
 

مراجعه بیرو به پزشک
علیرضا بیرانوند که ظاهراً مشکلش با باشگاه موقتاً حل شده است، دیروز برای خارج کردن سیم‌کشی دندان‌ها و درمان فک آسیب‌دیده‌اش به مطب پزشک رفت و به محض اینکه شرایط تمرین کردن پیدا کند به تیم ملحق خواهد شد. گفته می‌شود درویش که نمی‌دانست علت نوتیس دادن بیرانوند چه بوده از او دلخور شده بود. برخی حرف‌ها و واکنش‌های درویش هم موجب بروز سوءتفاهمات و ناراحتی شدید بیرانوند شده بود که همه اینها حل و فصل شد.
 

اردوی خارجی روی هوا
یکی از خواسته‌های گل‌محمدی برای روند آماده‌سازی تیمش برپایی اردوی ۱۰ روزه در ترکیه بود اما هنوز تمرینات پرسپولیس در تهران استارت نخورده است. البته مدیران باشگاه مذاکرات برای برپایی اردوی خارجی را دنبال می‌کنند که تا این لحظه به دلیل هزینه بالای آن به نتیجه لازم نزدیک نشده‌اند.
 

جلسه با عیسی
بعد از توافق اولیه با مدیر برنامه‌های عیسی آل کثیر دیروز قرار بود این بازیکن با مدیران باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را برگزار کند. به نظر نمی‌رسد آل کثیر برای تمدید قرارداد مشکلی داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی