صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل - ۱۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل - ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

داستان سیامک و پرسپولیس به انتها رسید

روزهای خیلی خوب و زیبایی بود

این قابل پیش‌بینی‌ترین داستان نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود. سیامک نعمتی اولین بازیکنی بود که در لیست خروج پرسپولیس قرار گفت و بعد از علی جودکی جوان و شیخ دیاباته سومین بازیکنی بود که از تیم قهرمان جدا شد.
سیامک نعمتی شش سال قبل از پیکان به پرسپولیس آمد و در دوران برانکو تبدیل به یکی از مهمترین بازیکنان پرسپولیس شد. او طی این شش فصل 121 بازی برای سرخ‌ها در پست‌های مختلف از دفاع راست و هافبک راست گرفته تا هافبک میانی و مهاجم انجام داد و فصل قبل کاپیتان چهارم پرسپولیس بود.
گل زیبا و حیاتی نعمتی به السد پرستاره در تهران که باعث صعود سرخ‌ها به فینال لیگ قهرمانان اسیا 2017 شد از یادها نخواهد رفت، هر چند او در بازی رفت فینال همان فصل با اخراج عجیب خود دست خالی برانکو را خالی‌تر کرد.
نعمتی طی دو فصل اخیر خیلی خیلی کم بازی کرد چرا که بیشتر مصدوم بود و نا‌آماده اما وقتی آماده هم می‌شد یحیی به او میدان نمی‌داد. اتفاقاً در زمستان سال گذشته هم او در لیست مازاد پرسپولیس قرار گفت اما سر مسائل مالی جدا نشد تا دو جام دیگر را بالای سر ببرد و با کوله‌باری از افتخارات از پرسپولیس جدا شود.
نعمتی حالا در شرایطی از پرسپولیس جدا می‌شود که غیر از دو بار حضور در فینال آسیا، 5 قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و 5 سوپرجام را در کارنامه خود می‌بیند.
دیروز نعمتی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بعد از خروج از باشگاه اعلام کرد به او گفته‌اند دنبال تیم جدید باشد تا دوران شش ساله حضورش در پرسپولیس اینطوری تمام شود. بعد از خروج از باشگاه هوادارانی که مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده بودند با او عکس می‌گرفتند و از این بازیکن به خاطر تمام زحماتش طی شش فصل گذشته تقدیر می‌کردند.
نعمتی هم که فوق‌العاده ناراحت به نظر می‌رسید و بغض کرده بود در حلقه محاصره خبرنگاران آخرین مصاحبه خود مقابل باشگاه پرسپولیس را انجام داد. او در صحبت‌های مقدماتی‌اش گفت: آمدم باشگاه تا ببینم شرایط به چه شکل است‌. اعلام کردند نیازی به من ندارند و باید دنبال تیم جدیدی باشم. به هر حال فوتبال است. یک روز در پرسپولیس هستید و یک روز باید بروید. هر آمدنی رفتنی دارد. دیگر قسمت بود که من هم از پرسپولیس بروم.
وی در مورد اینکه به عنوان زننده گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا، هواداران انتظار نداشتند او به این شکل از تیم جدا شود، پاسخ داد: هواداران همیشه از روزی که به پرسپولیس آمدم به من لطف داشته و الان هم به من لطف دارند‌. همیشه از من حمایت کرده‌اند. دم آنها گرم که همیشه پشت من و تیم بودند‌. یک روز به پرسپولیس آمدم و یک روز هم باید بروم. فوتبال است. یک روز می‌‌گویند نمی‌‌خواهیمت و دنبال تیم جدید باش‌. این شرایط برای من پیش آمد و ان‌شاءالله پرسپولیس هم در ادامه راه موفق باشد.
هافبک پرسپولیس در مورد طول دوره حضورش در این تیم، گفت: ۶ سال در پرسپولیس بودم. الان هم قرارداد دارم اما باشگاه به من اعلام کرد دنبال تیم جدید باش. ما هم از امروز دنبال تیم جدید هستیم.
او که دوست نداشت در مورد سقف قرارداد صحبت کند با اعلام اینکه هنوز تصمیمی درباره تیم بعدی‌اش نگرفته درباره دعوت نشدن به تیم ملی در زمان کی‌روش گفت: من زمان اسکوچیچ در همه اردوهای تیم ملی شرکت و حتی بازی هم کردم اما شرایط به شکلی شد که سال گذشته برای پرسپولیس بازی نکردم. به همین خاطر نمی‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم.
نعمتی ادامه داد: در این ۶ سال بهترین نتایج تاریخ باشگاه را گرفته و با این تیم ۱۲ جام گرفتم‌. افتخار کسب کردن جام با پرسپولیس را داشتم. روزهای خیلی خوب و زیبایی بود. برای پرسپولیسی‌ها نیز بهترین اتفاقات را می‌خواهم.

جستجو
آرشیو تاریخی