صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر


کوادرادو و یووه به پایان خط رسیدند
خوان کوادرادو با پایان قراردادش از یوونتوس جدا شد. ملی‌پوش کلمبیایی ماه گذشته 35 ساله شد و قرارداد فعلی او امروز به پایان می‌رسد. او یکی از بازیکنانی بود که انتظار می‌رفت در پایان فصل آزاد شود و همینطور نیز شد. کوادرادو در حالی از یوونتوس جدا شد که اخیراً پیشنهاد تمدید دریافت کرده بود و در یک مصاحبه نیز گفت که این پیشنهاد را تحت بررسی دارد تا امیدها به ماندنی شدنش زیاد شود ولی در نهایت او تصمیم به جدایی گرفت: «آنها به من پیشنهاد دادند اما در حال حاضر به آن فکر نمی‌کنم. گفتم که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد. امیدواریم به توافق برسیم و در سطح بالایی به بازی ادامه دهیم.» کوادرادو از سال 2015 در یوونتوس حضور داشت و ابتدا به صورت قرضی از چلسی به یووه پیوست و سپس به طور کامل به مبلغ 8/26 میلیون یورو خریداری شد. او بین سال‌های 2012 تا 2015 نیز در عضویت فیورنتینا بود. کوادرادو در فصل گذشته در 47 بازی برای یوونتوس حضور داشت اما تنها دو گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.


بازداشت یک ورزشکار به اتهام جاسوسی
مقامات لهستان یک بازیکن هاکی روسیه را که در لیگ حرفه‌ای لهستانی باز می‌کند، به اتهام جاسوسی بازداشت کردند. ازبیگنیف ژیوبرو، وزیر دادگستری و دادستان کل لهستان گفت: «جاسوس‌های روسیه یکی‌یکی سقوط می‌کنند! جاسوسی که تحت پوشش ورزشکار فعالیت می‌کرد، دستگیر شد.» ژیوبرو گفت که ورزشکار بازداشت شده در یک باشگاه دسته اولی بازی می‌کرده و چهاردهمین عضو از یک شبکه جاسوسی است که بازداشت شده است.
دفتر دادستان کل لهستان مدعی شد که این مرد که در یازدهم ژوئن (۲۱ خرداد) بازداشت شده، به شرکت در یک گروه مجرمانه سازماندهی‌ شده و فعالیت برای سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به ضرر منافع لهستان متهم شده است. چنین اتهاماتی در لهستان تا ۱۰ سال حبس در پی دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی