صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

سرلک به دنبال شانس حضور در هانگژو
علیرضا سرلک که شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داده،  اما تلاش دارد فرصت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را به دست بیاورد. فرید بهرامی رئیس هیأت کشتی لرستان در این باره گفت: «آسیب‌دیدگی دنده او به تأیید کادر فنی و کادر پزشکی فدراسیون کشتی رسیده است،  اما طبق چرخه با توجه به غیبت در جام تختی،  حضور در مسابقات جهانی را از دست داد،  اما چون آسیبش تأیید شده است،  شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارد.» بهرامی با اشاره به رفع مصدومیت سرلک ادامه داد: «مصدومیت سرلک کاملاً برطرف نشده،  ولی بهتر است و این روزها تمریناتش را در تهران زیرنظر مربی‌اش علی آرین انجام می‌دهد. البته به خاطر آسیب‌دیدگی هم به اردو دعوت نشده است.»
 

سهمیه کامل داوران المپیکی کشتی ایران
اتحادیه جهانی سهمیه کامل را به داوران ایران برای قضاوت در رقابت‌های جهانی رده‌های سنی مختلف داد. در حال حاضر ایران 4 داور S1 شامل آقایان نیما صادقی،  سعید عباسی،  مهدی بشیرزاده و کامران سلطانی‌زاده را در بین داوران بین‌المللی اتحادیه جهانی کشتی دارد. محمد مصلایی‌پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در این باره گفت: «نیما صادقی و کامران سلطانی‌زاده در رقابت‌های جهانی بزرگسالان که اواخر شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود، قضاوت می‌کنند و مهدی بشیرزاده برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در لهستان و سعید عباسی برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در ترکیه از سوی اتحادیه جهانی کشتی دعوت شده‌اند.»
 

خداحافظی مهماندوست
با فدراسیون آذربایجان!
فرصت مناسب
برای ایران؟
رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان به صورت رسمی با فدراسیون این کشور قطع همکاری کرد. مهماندوست در دوران ریاست سید‌محمد پولادگر در اعتراض به مشکلات پیش آمده از سرمربیگری تیم ملی تکواندو استعفا کرد و از سال 1393 هدایت تیم ملی تکواندو آذربایجان را برعهده گرفت. پس از اینکه او سکاندار تکواندو کشور جمهوری آذربایجان شد،  توانست نخستین مدال طلای تکواندو آذربایجان را در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه و در سال 2017 برای این کشور به دست بیاورد. افتخارات مهماندوست در ادامه فعالیت خود در این کشور به اندازه‌ای زیاد شد که چندین بار از سوی مقامات عالی رتبه این کشور مورد تجلیل قرار گرفت. کسب یک مدال طلا و دو برنز در المپیک 2106 ریو،  قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات کاپ اروپا در سال 2017 گوشه‌ای از افتخارات مهماندوست با تیم ملی تکواندو کشور آذربایجان است.  حالا شاید یک فرصت مناسب برای ایران باشد که دوباره با او بدرخشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی