کمپانی آلمانی به دنبال تکمیل تیم جدیدش

آئودی وارد فرمول یک می‌شود


فرمول یک بزودی شاهد حضور یکی از شرکت‌های مطرح ماشین‌سازی آلمانی خواهد بود؛ آئودی. در سال‌های گذشته رقیب آئودی در آلمان یعنی بنز، موفقیت‌های زیادی در این رقابت‌ها کسب کرده و حضور آئودی می‌تواند به گرمای رقابت مدعیان فرمول یک بیفزاید.
آئودی قرار است از سال 2026 با تیم سائوبر به فرمول یک وارد شود. گفته می‌شود به عنوان بخشی از این قرارداد، تیم سائوبر یا آلفارومئو کنونی از پاوریونیت آئودی استفاده خواهد کرد.
بر اساس گزارش‌ها، کار بر روی ساخت اولین پاوریونیت آئودی در حال انجام شدن است و آئودی در اولین حرکت خود برای مسابقات فرمول یک، هفته پیش نیل یانی را برای کمک به توسعه پاوریونیتش وارد میدان کرد.
او برنده سابق مسابقه لمانز است و تجربه گسترده موتوراسپرت خود را برای توسعه شبیه‌ساز شروع کرده است.
نیل یانی پیش‌تر راننده تست و ذخیره ردبول ریسینگ بود و حال پازل بعدی آئودی را تکمیل کرده. ضمناً اخباری از بروزرسانی شبیه‌ساز رانندگی آئودی در نویبرگ هم منتشر شده است.
خود یانی بعد از پیوستن به تیم آئودی گفت: «از همراهی آئودی در این مسیر خوشحالم. حضور در چنین پروژه‌ای به این بزرگی آنهم در مراحل اولیه، افتخار و مسئولیت بزرگی است. مطمئن هستم که با تجربه‌ام از پروژه‌های فرمول یک و لمانز می‌توانم ارتباط خوبی بین مسائل تئوری و عملی ایجاد کنم.»
اولیور هافمن، عضو هیأت مدیره توسعه فنی آئودی هم در این زمینه گفته است: «درست به مانند فرایند تولید، حضور شبیه‌ساز نقش مهمی را در پروژه فرمول یک ما دارد.»
بد نیست بدانید شبیه‌ساز ما ابزار مهمی برای توسعه پاوریونیت است. این سیستم البته نیاز به یک راننده توسعه دارد که علاوه بر درک تکنولوژی، تجربه کاملی را برای این پروژه به ارمغان بیاورد، به ویژه از نظر مدیریت انرژی در شرایط مسابقه‌ای!
آدام بیکر، مدیرعامل تیم فرمول یک آئودی توضیح داد: در حال حاضر، ما عمدتاً روی سؤالات مفهومی تمرکز داریم که به عملکرد پاوریونیت مرتبط هستند.
با این حال، در ارزیابی راه‌حل‌های فنی مختلف، ما تنها به روش‌های دیجیتال تکیه نمی‌کنیم. دانش، تجربه و توسعه عملی مرتبط، عناصر ضروری برای نتیجه‌گیری صحیح از شبیه‌سازی هستند.
با این ترکیب، می‌توانیم استراتژی‌های عملیاتی مختلف را در مراحل اولیه ارزیابی کنیم و راه را برای مدیریت کارآمد انرژی پاوریونیت هموار کنیم.
آئودی قصد دارد تا قبل از پایان سال 2023 اولین واحد تمام قدرت خود را روی میز آزمایش راه‌اندازی کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی