صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

فروپاشی اخلاق در باشگاه استقلال

نه نگــــو، بـــــــرو!

سینا حسینی
خبرنگار
حواشی تأسف‌برانگیز نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی نه تنها فاجعه‌آمیز بود بلکه برای چندمین بار این حقیقت تلخ را برملا ساخت که مدیریت این باشگاه توانمندی اداره این مجموعه بزرگ را ندارد و اگر تدبیری اساسی برای رویکرد مدیریتی این باشگاه بزرگ از سوی متولیان دستگاه ورزش صورت نگیرد، ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور فجایعی بزرگتر و ترسناک‌تر در این باشگاه مردمی رخ دهد.
حضور اراذل و اوباش سابقه‌دار در حاشیه تمرین آبی‌پوشان و خوش و بش حجت کریمی با فرد معلوم‌الحالی که سابقه شرارت‌های بسیاری در پرونده او دیده می‌شود، نقطه تاریک دیگری در پرونده سرپرست مدیرعاملی استقلال است که مطمئناً باید از سوی دستگاه‌های نظارتی به صورت ویژه و خاص مورد بررسی قرار گیرد.
حمله ناباورانه این اراذل و اوباش به سمت هواداران حاضر در ورزشگاه که به نشانه اعتراض به عملکرد مدیر باشگاه خواستار کناره‌گیری او از این سمت بودند، نشان داد آینده ترسناکی در انتظار این باشگاه مردمی است که اگر فکری به حال آن نشود، باید منتظر وقایعی وحشتناک‌تر نیز باشیم.
 بحران‌های تولید شده توسط تیم مدیریتی باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر این حقیقت تلخ را عریان کرده که مدیران این باشگاه صلاحیت، لیاقت و اهلیت لازم برای قرار گرفتن در این جایگاه را ندارند اما همچنان زیر چتر حمایتی قرار دارند که این مسأله به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست! باید دید پس از حواشی گسترده هفته‌های اخیر که محصول عملکرد مدیران بی‌کفایت باشگاه استقلال بوده و لطمه‌های جبران‌ناپذیری از نظر مالی، روحی و روانی به افکار عمومی وارد ساخته آیا همچنان مدیران وزارت ورزش اصرار به حضور کریمی و اعضای هیأت مدیره این باشگاه که به گفته قربانزاده نقش پررنگی در حیف و میل بیت‌المال و سرمایه مردم در این مجموعه داشتند، خواهند داشت یا تصمیم به برکناری آنها خواهند گرفت؟!

 

جستجو
آرشیو تاریخی