صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

فولاد و توافق با ۲ خارجی
باشگاه فولاد که خیلی دیر اما بالاخره تکلیف ادامه همکاری با منصوریان را برای لیگ بیست و سوم مشخص کرد، هنوز به صورت رسمی براساس لیست سرمربی خود با بازیکنی قرارداد نبسته است. البته فولادی‌ها پیش از اتمام فصل بیست و دوم لیگ برتر با کریستوفر کنت، گلر اتریشی خود برای ادامه همکاری به مدت دو فصل دیگر به توافق رسیدند اما هنوز تمدید قرارداد طرفین به امضا نرسیده است. همچنین باشگاه فولاد با جفرسون باهیا، مدافع فصل گذشته مس رفسنجان به توافق رسیده است. در این بین نیز قرارداد ۱۸ بازیکن فصل گذشته فولاد به پایان رسیده است؛ آقاسی با استقلال تهران به توافق رسید تا مجدداً شاگرد نکونام شود. ساسان انصاری هم احتمالاً امروز یا فردا با فولاد تمدید قرارداد می‌کند. در حالی که پیش از این گفته می‌شد تورس، مهاجم اسپانیایی فصل گذشته فولاد قصد دارد در این تیم بماند اما احتمالاً او شاگرد نکونام در استقلال شود.
 
مصاف تراکتور با تیم روسی
تمرینات تراکتور پس از خریدهای اول هفته این تیم از روز دوشنبه، پنجم تیرماه آغاز شده و تی‌تی‌ها خود را برای فصل جدید آماده می‌کنند. این تیم در اولین دیدار تدارکاتی خود قبل از آغاز فصل جدید به مصاف اورنبورگ روسیه خواهد رفت که با اعلام این باشگاه روسی این دیدار روز جمعه ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد که احتمالاً مکان این بازی یکی از کمپ‌های کشور ترکیه خواهد بود. فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال از ۱۲ مردادماه سال‌جاری آغاز می‌شود و تیم فوتبال تراکتور به عنوان نماینده‌ ایران در مرحله پلی‌آف لیگ ‌قهرمانان آسیا، ۳۱ این ماه با برنده دیدار دو تیم باشوندارا کینگز بنگلادش و شارجه امارات دیدار خواهد کرد.

تکذیب جدایی مغانلو
از چند روز پیش بحث جدایی شهریار مغانلو از سپاهان شنیده شده و حالا این باشگاه نسبت به شایعات واکنش و آن را تکذیب می‌کند: «متأسفانه در فصل نقل و انتقالات، حاشیه‌سازی علیه تیم‌های بزرگ همچون سپاهان از سوی برخی جریانات خاص صورت می‌گیرد و این موضوع امسال درباره سپاهان هم شدت گرفته است. همان‌طور که بارها اعلام کردیم، شهریار مغانلو با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و شایعات درباره این بازیکن صحت ندارد. آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم سپاهان است و شهریار مغانلو نیز بارها تمایل و علاقه‌مندی بسیار خود را به حضور در سپاهان اعلام کرده است. هیچ بندی مبنی بر جدایی در قرارداد شهریار مغانلو یا هیچ بازیکن دیگری وجود ندارد و موضوع درخواست رضایتنامه یا مواردی از این دست بشدت تکذیب می‌شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی