صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

قهرمانی آسیا تدارکاتی برای تیم ملی کبدی
تیم ملی کبدی ایران به‌ منظور حضور در یازدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا دیروز وارد شهر بوسان کره جنوبی شد. یازدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا در حالی  با حضور ۱۰ تیم برتر آسیا در بوسان برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان با ۱۲ بازیکن، ۲ مربی و یک داور در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
حیدرعلی اکرامی، میلاد جباری، وحید رضایی‌مهر، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، احمدرضا عسگری، سعید غفاری، امین قربانی، محمدرضا کبودرآهنگی، علیرضا میرزاییان و محمدکاظم ناصری، بازیکنان تیم ملی در این رقابت‌ها هستند. غلامرضا مازندرانی نیز سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد و وحید خراقانی به عنوان مربی او را همراهی می‌کند.
رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا از ششم تیرماه آغاز می‌شود که با توجه به زمان سه‌ ماهه تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، فرصت مناسبی برای کسب آمادگی لازم جهت تکرار قهرمانی جاکارتا در هانگژو است.


انتصاب عجیب در چوگان
فردی که تأیید نشد، سرپرست شد!
سرپرست جدید فدراسیون چوگان در حالی از سوی وزارت ورزش منصوب شد که یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون هم محسوب می‌شود. با توجه به اتمام دوره قانونی ریاست ابراهیم نوزایی در فدراسیون چوگان، روز گذشته وزارت ورزش اقدام به معرفی اصغر ناظری به عنوان سرپرست این فدراسیون کرد. ناظری در حالی حکم سرپرستی برای فدراسیون چوگان را دریافت کرده است که خود یکی از کاندیداهای انتخابات پیش روی این فدراسیون محسوب می‌شود. مهلت ۱۰ روز کاری ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون چوگان هفته گذشته به پایان رسید. البته در مورد کاندیداها اطلاع‌رسانی رسمی صورت نگرفته اما خبرها حکایت از این دارد که ناظری فرم مربوط به حضور در انتخابات را تکمیل و ارائه کرده است. نکته قابل توجه این است که ناظری در دوره ریاست نوزایی یکی از گزینه‌های دبیر کلی فدراسیون بود ولی برای این پست اجرایی تأییدیه لازم را دریافت نکرد.

جستجو
آرشیو تاریخی