صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

من شاهد زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم نوجوانان بودم

هادی شکوری: آرشا ثابت کرد زیر سایه پدرش نبود

درخشش آرشا شکوری درون دروازه تیم نوجوانان خاطره پدرش، هادی شکوری را برای هواداران فوتبال زنده کرده است. آرشا دو پنالتی بازیکنان یمن را مهار کرد و نقش پررنگی در صعود به جام جهانی داشت. برای همین رسانه‌ها بعد از این بازی سراغ هادی شکوری رفتند.
مدافع سابق استقلال و تیم ملی بعد از صعود تیم نوجوانان به جام جهانی گفت: «ابتدا پیروزی نوجوانان ایران را به جامعه فوتبال و مردم ایران تبریک می‌گویم. من پیش از اعزام تیم به مسابقات از نزدیک شاهد زحمات و تلاش کادر فنی و تمام بازیکنان بودم و می‌دانم که چقدر این تیم سختی کشید و خیلی خوشحالم که نوجوانان فوتبال ایران مزد زحمات‌شان را با صعود به جام جهانی گرفتند. جا دارد به میرشاد ماجدی که حمایت خوبی از این تیم داشت، خسته نباشید بگویم.»
هادی شکوری ادامه داد: «شاگردان حسین عبدی شرایط سختی داشتند و در دیدار مقابل یمن هم یک بازی دشوار را پشت سر گذاشتند. یمنی‌ها خیلی خوب ایران را آنالیز کرده بودند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و خیلی اجازه ندادند که بازیکنان ما به دروازه‌شان نزدیک شوند و در طول 90 دقیقه موفق بودند. در ضربات پنالتی اما بازیکنان ما باتجربه‌تر عمل کردند و توانستند بازی را به سود خودشان به پایان برسانند.»
او در واکنش به درخشش فرزندش گفت: «شاید خیلی درست نباشد که من بخواهم در این مورد صحبت کنم، اما همان‌طور که گفتم چون از نزدیک شاهد تلاش و زحمت تمام بازیکنان تیم نوجوانان ایران بودم می‌دانم که آرشا چقدر سختی کشید تا مقابل یمن موفق باشد. او نشان داد که زیر سایه پدرش نبوده است و با عملکرد خوبش خیلی چیزها را به خیلی‌ها ثابت کرد.»
 او درباره شانس قهرمانی نوجوانان در آسیا گفت: «بیشتر تمرکز کادر فنی روی صعود به جام جهانی بود و به این مهم دست پیدا کردند. در حال حاضر تیم‌های عربستان، ژاپن و استرالیا تیم‌های پرقدرتی هستند که شانس بالایی برای قهرمانی دارند، اما تیم ما هم با صعود به جمع چهار تیم و قطعی شدن حضور در جام جهانی می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد.»
 او در پایان گفت: «حالا که تیم نوجوانان به جام جهانی صعود کرده جا دارد که تمام ارکان فدراسیون از تیمِ حسین عبدی حمایت کنند و خواسته‌های او را برای حضوری پرقدرت در جام جهانی برآورده کنند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی