حراجی پرحاشیه نیمار

روز جمعه بنیاد خیریه نیمار مراسم حراجی سالانه خود را برگزار کرد و بیش از 9 میلیون رئال برزیل برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شد.
در این مراسم پیراهن‌های امضا شده، جواهرات، فرصت انجام بازی رومیزی با نیمار، شام خوردن با دبورا سکو (بازیگر برزیلی) و حتی سفر با ویرجینیا فونسکا (یوتیوبر امریکایی) به حراج گذاشته شد.
به طور مثال یکی از میهمان‌ها با پرداخت 500 هزار رئال برزیل، پیراهن تیم ملی برزیل با امضای نیمار و پله را تصاحب کرد. یکی دیگر از میهمان‌ها با پرداخت 700 هزار رئال، فرصت بازی رومیزی با نیمار در یک کشتی کروز را به دست آورد و دکتر گیلیرم شیبل با پرداخت مبلغی مشابه، فرصت سفر با جت به همراه ویرجینیا فونسکا را به دست آورد و یک میهمان دیگر نیز مبلغ مشابهی را پرداخت تا فرصت انجام بازی تنیس با رونالدو نازاریو را به دست بیاورد. میهمان دیگری 700 هزار رئال برزیل برای خرید اسنیکرهای جیمی باتلر ستاره بسکتبال امریکایی پرداخت (که با آن کفش‌ها 56 امتیاز در یک بازی کسب کرده بود). کاسیمیرو، یوتیوبر سرشناس برزیلی نیز 825 هزار رئال برزیل پرداخت تا تندیسی را تصاحب کند که الخلیفی به مسی هدیه داده بود که البته با این مبلغ، فرصت شام خوردن با «دبورا سکو» را هم به دست آورد.
رودریگو گوئس ستاره برزیلی که به مراسم آمده بود هم دو بلیت جایگاه ویژه بازی‌های رئال مادرید را به حراج گذاشت و یکی از میهمان‌ها نیز کتی که نیمار در مراسم پوشیده بود را به همراه ساعت رولکس او و یک گردنبند طلا به مبلغ 2/1 میلیون رئال خرید.

جستجو
آرشیو تاریخی