صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

 

نایب قهرمانی تیم سابر ایران در آسیا
تیم سابر ایران در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید. در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در چین، تیم سابر ایران پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی برابر فیلیپین با نتیجه 45 بر 13 به برتری رسید. سپس در یک چهارم نهایی برابر کویت پیروز شد و به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد. تیم کویت به دلایل پزشکی مقابل ایران بازی نکرد. تیم ایران در نیمه‌نهایی به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 45 بر 39 به پیروزی رسید و فینالیست شد. تیم ایران در دیدار پایانی به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 45 بر 28 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

عضویت کمیته ملی المپیک در انجمن جهانی المپین‌ها
کمیته ملی المپیک در راستای تشکیل کمیسیون المپین‌ها، عضویت در انجمن جهانی المپین‌ها را در برنامه دارد. به زودی کمیسیون المپین‌ها در کمیته ملی المپیک تشکیل و آغاز به کار می‌کند. در این راستا قرار بود در نشست روز سه‌شنبه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک آیین‌نامه این کمیسیون را بررسی و تصویب کند که البته این موضوع به نشست آتی موکول شد. همزمان کمیته ملی المپیک پیگیر عضویت در انجمن جهانی المپین‌ها نیز است که در همین راستا نماینده این انجمن سفری به ایران دارد. این سفر پنجم شهریورماه همزمان با سالروز تولد مرحوم تختی و به بهانه مراسم ویژه‌ای که کمیته ملی المپیک خواهد داشت، انجام می‌شود.

پاداش 5 میلیونی استانداری برای ناهید کیانی
دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی تکواندو با انتشار عکسی در اینستاگرامش از پاداش ۵ میلیونی خود بابت تاریخ‌سازی در مسابقات جهانی خبر داد. ناهید کیانی، تکواندوکار ایران در مسابقات جهانی موفق شد برای اولین بار مدال طلا را برای ایران کسب و تاریخ‌سازی کند. او پس از این تاریخ‌سازی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش به کنایه، از پاداش ۵ میلیون تومانی استانداری تهران تشکر کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی