صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

سفر فردوسی‌پور به یزد برای بازی خیریه
همه عادل فردوسی‌پور را به عنوان یک کرمانی می‌شناسند ولی او متولد شهر یزد است. حالا یزدی‌ها از مجری سابق برنامه نود دعوت کرده‌اند تا همراه تیم رسانه ورزش برای برگزاری یک بازی دوستانه با پیشکسوتان یزدی به این شهر سفر کند. این بازی ساعت 19:30 پنجشنبه خواهد بود.
امیرفرشاد تفکری، رئیس هیأت فوتبال استان یزد که متولی برگزاری این مسابقه است، گفت: «از مدت‌ها پیش در تلاش برای حضور تیم رسانه ورزش در یزد بودیم که در نهایت با محقق شدن این امر، پنجشنبه شب شاهد برگزاری مسابقه خیریه بین تیم‌های پیشکسوتان یزد و رسانه ورزش خواهیم بود.»
تفکری اضافه کرد: «قطعاً برای مسابقه پنجشنبه که در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود، بلیت فروشی انجام خواهد شد تا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کلیه سود حاصل از این مسابقه صرف کارهای خیر در استان یزد شود اما این تنها هدف برگزاری مسابقه نیست و می‌خواهیم بعد از دو دهه هواداران پر شور یزدی را با ورزشگاه خاطره‌انگیز شهید نصیری آشتی دهیم!»


قیمت بالای بلیت فینال غرب آسیا
فینال مسابقات غرب آسیا که دیروز بین امید ایران و امید عراق در بغداد برگزار شد، قیمت بلیت بالایی داشت که هواداران عراقی را متعجب کرده بود. هر تماشاگر عراقی برای تماشای این بازی باید حداقل ده هزار دینار عراق، یعنی حدود ۳۵۰ هزار تومان پرداخت می‌کرد و این رقم با اعتراض هواداران روبه‌رو شده بود. تیم امید ایران بعد از برد مقابل سوریه و تساوی مقابل فلسطین در مرحله گروهی و برتری مقابل اردن در ضربات پنالتی در نیمه‌ نهایی شب گذشته برای قهرمانی مقابل امید عراق قرار گرفت.


مناف هاشمی:
هنوز برای قضاوت تیم امید زود است
تیم امید در مسابقات غرب آسیا عملکرد خوبی داشت، با این حال دبیرکل کمیته ملی المپیک معتقد است که هنوز زود است درباره عملکرد این تیم قضاوت کرد. تیم امید قرار است نماینده فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی باشد که مسئولیت این کاروان با کمیته ملی المپیک خواهد بود. مناف هاشمی پیش از فینال شب گذشته امید ایران و امید عراق، درباره شرایط این تیم گفت: «کاشانی ظرفیت خوبی است و پیشنهاد رئیس کمیته بوده و اگر تعاملات و توافقی باشد ما خوشحال می‌شویم. تلاش ما خوشحالی جامعه ایران و فوتبال است. ما روزهای آخر اسامی فوتبال را دادیم حتی 10 روز از کمیته برگزاری وقت گرفتیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم ولی اینکه چه نتیجه‌ای می‌گیرند هنوز زود است.»


واکنش متفاوت قربانی به کافا
پیروز قربانی، مدافع سابق استقلال که از منتقدان تصمیمات امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود، درباره حضور تیم ملی در تورنمنت کافا گفت: «این مسائل در اختیار سرمربی است و شاید امیر قلعه‌نویی قصد داشته شناخت بیشتری از تیمش پیدا کند. او در مورد تصمیمات خودش پاسخگو خواهد بود.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی