صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

انتصاب‌های عجیب بسکتبال ادامه دارد
دبیر فدراسیون بسکتبال همزمان سرپرست سازمان لیگ شد
با حکم جواد داوری، در انتصابی عجیب دبیر فدراسیون بسکتبال با حفظ سمت سرپرست سازمان لیگ شد. با حکم جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، محسن معزی‌فر دبیر کل فعلی فدراسیون، با حفظ سمت  به عنوان سرپرست سازمان لیگ بسکتبال منصوب شد. همچنین در حکمی، رئیس فدراسیون بسکتبال با تمجید از خدمات نصرت‌الله جعفریان، رئیس سابق سازمان لیگ، او را به عنوان مشاور خود در امور سازمان لیگ منصوب کرد.

آخرین برنامه آماده‌سازی زنان والیبال
3 بازی دوستانه برابر تایلند از امروز
 تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور در چلنجر‌کاپ آسیا که از ۲۸ خرداد ماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود، به اردوی برون مرزی تایلند اعزام شده است. ملی‌پوشان که اولین تمرین خود را در این اردو دیروز (یکشنبه، ۲۱ خرداد) انجام دادند، قرار است سه دیدار دوستانه با تیم زیر ۲۱ سال تایلند انجام بدهند تا آماده حضور در مسابقات اصلی خود شوند. این دیدارهای دوستانه در روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود. مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از ۲۸ خرداد تا چهار تیر به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و ایران با هنگ‌کنگ و چین تایپه همگروه است. آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، هانیه محتشمی‌پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند. سرمربیگری این تیم بر عهده فاطمه رشیدی است.

نقره قهرمانی شطرنج آسیا برای بردیا دانشور
ششمین سهمیه جام جهانی برای ایران
بردیا دانشور در مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید. مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱۴ تا ۲۱ خرداد برگزار شد. بردیا دانشور در دور نهم و پایانی مقابل استاد بزرگ کشور هند مساوی کرد و با ۶.۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. طبق اعلام فدراسیون شطرنج ۴ نفر برتر مردان و دو نفر برتر زنان جواز حضور در جام جهانی را به دست می‌آورند که دانشور هم با قرارگیری در رده دوم سهمیه جام جهانی را کسب کرد. پیش از این امین طباطبایی، مبینا علی‌نسب، میترا اصغرزاده، پرهام مقصودلو و پوریا درینی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده بودند. امیررضا پورآقابالا نیز دیگر نماینده ایران در بخش مردان در دور پایانی مقابل استاد بزرگ هند شکست خورد و با ۵.۵ امتیاز در رده ۱۵ ایستاد. در بخش زنان نیز مبینا علی‌نسب در پایان ۹ دور مسابقه با ۵.۵ امتیاز در رده نهم و ملیکا محمدی با ۴.۵ امتیاز در رده نوزدهم ایستادند.

جستجو
آرشیو تاریخی