صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان، ناامید از صعود

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، در دومین بازی خود از رقابت‌های مرحله نهایی سوپرلیگ غرب آسیا نیز شکست خورد تا دیگر شانسی برای صعود نداشته باشد.
عصر دیروز (یکشنبه، ۲۱ خرداد)، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین بازی خود از مرحله نهایی رقابت‌های سوپرلیگ غرب آسیا، با نتیجه 87 بر 81 برابر بی‌سی آستانه قزاقستان شکست خورد. در این دیدار کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج ۱۹-۲۶، ۲۶-۲۷ و ۱۶-۱۹ به سود بی‌سی آستانه پایان یافت تا با وجود برتری ۲۰-۱۵ شهرداری گرگان در کوارتر دوم، نماینده قزاقستان در مجموع 87 بر 81 برنده بازی شود.
شهرداری گرگان در بازی نخست خود نیز با نتیجه ۹۵ - ۸۵ مقابل کویت کلاب کویت تن به شکست داده بود و این باخت دومین شکست گرگانی‌ها در این مسابقات بود.
شاگردان مهران حاتمی در بازی سوم خود ساعت ۲۱:۴۵ سه‌شنبه (۲۳ خرداد ۱۴۰۲)، به مصاف تیم شباب الاهلی امارات، میزبان مسابقات می‌روند اما دیگر شانسی برای صعود ندارند و با این بازی کارشان در رقابت‌های سوپرلیگ غرب آسیا تمام می‌شود.
این مسابقات به صورت متمرکز در دبی و به میزبانی تیم شباب الاهلی امارات برگزار می‌شود. قرار بود هشت تیم در این رقابت‌ها شرکت کنند که به دلیل حضور نداشتن تیم چنای‌هیت هند، هفت تیم در این تورنمنت حضور دارند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی