صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و چهار - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

قطع بازی قرقیزستان – افغانستان در حضور ناظر ایرانی

تلاش ناظر ایرانی بازی تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در افتتاحیه مسابقات کافا برای ادامه این بازی بی‌نتیجه ماند.
نخستین بازی این تورنمنت شنبه بین افغانستان و قرقیزستان برگزار شد که در دقیقه 7+90 این بازی قرقیزستان گل برتری را به ثمر رساند. بعد از این گل، «عبدالله المطیری» سرمربی کویتی افغانستان نسبت به تصمیم داور معترض شد و تیمش را از زمین بیرون کشید.
تلاش حامد مؤمنی ناظر ایرانی مسابقه برای انجام دقایق باقیمانده ثمری نداشت. مؤمنی در کنار زمین صحبت‌هایی با سرمربی و مسئولان تیم افغانستان انجام داد اما در نهایت این تلاش‌ها راه به جایی نبرد تا داور هم سوت پایان مسابقه را بزند. انتظار می‌رود کنفدراسیون آسیای مرکزی جریمه‌ای را برای تیم افغانستان در نظر بگیرد.
این تیم سه‌شنبه اولین حریف تیم ملی در تورنمنت کافا است.

میرشاد به بانکوک رسید
حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از بامداد پانزدهم خرداد عازم بانکوک شده است تا تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خود تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا را پیگیری کند. به این منظور، میرشاد ماجدی عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته جوانان با هدف بررسی آخرین شرایط و امکانات مورد نیاز تیم ملی و هماهنگی هرچه بیشتر با فدراسیون تایلند و مسئولان برگزاری مسابقات دیروز وارد این کشور شد. او پس از ورود به بانکوک، مستقیماً راهی ورزشگاه KMITL محل برگزاری دومین بازی تدارکاتی نوجوانان کشورمان مقابل تیم منتخب بانکوک شد تا این بازی را از نزدیک ببیند. نخستین بازی شاگردان حسین عبدی برابر تیم باشگاهی چونبوری در شرایطی که بازیکنان رده سنی بالاتر از ۱۷سال را در ترکیب خود داشت، برگزار شد و این بازی با پیروزی ٢ بر صفر به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی