صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هجده - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هجده - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

بلبشو در ورودی ورزشگاه
استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟
وقتی از در اصلی وارد ورزشگاه شدیم، سیل زیادی از جمعیت را دیدیم که منتظر ورود به ورزشگاه هستند. یکی از مأموران بلندگویی به دست داشت و هواداران را راهنمایی می‌‌کرد. با این حال بلبشو در این قسمت از ورزشگاه زیاد بود و کسی تکلیف خودش را نمی‌دانست. به‌عنوان مثال خانواده‌هایی که متشکل از پرسپولیسی یا استقلالی بودند، باید قبل از ورودی از هم جدا می‌شدند. آن وقت تکلیف وسیله نقلیه آنها مشخص نبود و به همین دلیل یکسری از هواداران باید پای پیاده مسیر زیادی را طی می‌کردند. همین موضوع باعث شد تا در مسیری که هواداران باید بلیت‌های خود را نشان می‌دادند، جای سوزن انداختن نباشد و خیلی‌ها با بلاتکلیفی از مسئولان می‌پرسیدند برای ورود به سکوها باید چکار بکنند. مأموران هم مدام از آنها سؤال می‌کردند که استقلالی هستند یا پرسپولیسی!

 
آغاز مرمت آزادی
از صبح پنجشنبه
ورزشگاه آزادی شرایط ویژه‌ای دارد و روی بسیاری از سکوها با بنر و پارچه‌هایی که روی آن لوگوی پرسپولیس و استقلال چاپ شده، پوشیده شده. گویا مسئولان برای تعطیلی لیگ برنامه‌های ویژه‌ای برای مرمت بخشی از سکوهای ورزشگاه دارند. با توجه به اینکه بعد از بازی فینال جام حذفی تا روزهای بسیاری قرار نیست مسابقه‌ای در ورزشگاه آزادی برگزار شود، مسئولان ورزشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از صبح پنجشنبه با سرعت و با نیروی انسانی و مکانیکی بیشتری عملیات بازسازی را پیش ببرند تا برای شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم شرایط سکوها و چمن و بخش‌های دیگر که دچار خرابی شده بهبود یابد. این مسأله اگر واقعیت داشته باشد، برای لیگ بیست و سوم می‌توانیم ورزشگاه آزادی را با شکل و شمایل بهتری ببینیم.

 
تحریک ساپینتو جواب داد
فحاشی استقلالی‌ها به بیرانوند!
بعد از دربی شماره ۱۰۰ ویدیویی از علیرضا بیرانوند منتشر شد که دروازه‌بان پرسپولیس رو به هواداران نشان می‌داد سر استقلال را بریده‌اند. این کنایه‌ای بود به شکست استقلال مقابل پرسپولیس. ساپینتو اما در کنفرانس قبل از دربی ۱۰۱ خطاب به هواداران استقلال گفت: «حرکت زشت بیرانوند را هرگز فراموش نکنید.» همین مصاحبه باعث تحریک هواداران استقلال شد. آنها از دو ساعت قبل از شروع بازی فحاشی علیه بیرانوند را شروع کردند و علیه این دروازه‌بان شعارهایی سر دادند. حرکت بیرانوند در نوع خود زشت بود اما مصاحبه ساپینتو باعث شد تا او فحاش‌ بسیاری را به جان بخرد.

 
بازار سیاه در ورزشگاه آزادی
از بلیت ۱۰ میلیونی
تا بلیت جعلی!
بازار سیاه بلیت فروشی در بازی‌های مهم لیگ ایران و بخصوص دربی‌های پایتخت از گذشته معمول بوده و البته هیچگاه هم با باعث و بانی آن برخورد نشده است. دربی ۱۰۱ هم از این قاعده مستثنی نبود و افراد بسیاری بودند که بی‌توجه به مأموران نیروی انتظامی سعی داشتند بلیت را با قیمت‌های چند برابری به هواداران بفروشند. در فاصله ۲ ساعت تا آغاز بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی بلیت‌های این بازی تا ۱۰ میلیون تومان مقابل ورزشگاه آزادی به فروش رسید. این درحالی است که عده‌ای دست به فروش بلیت جعلی نیز زده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی