خبر

صدر رئیس آکادمی المپیک شد
مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان فرهاد صدر را به‌عنوان رئیس جدید آکادمی ملی المپیک ایران معرفی کرد.
مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک سه‌شنبه، نهم خرداد از انتخاب فرهاد صدر به‌عنوان رئیس آکادمی ملی المپیک خبر داد. هاشمی در مورد این انتخاب گفت: فرهاد صدر دکترای پزشکی و مدیریت اجرایی دارد و به‌عنوان رئیس انتخاب شد. فرایند کاری دنبال می‌شود و در آکادمی سرپرست نداریم. پیش از این علیرضا پاکدل، سرپرست آکادمی ملی المپیک بود.
 

آماده‌ باش آزادکاران قبل از اعزام به مجارستان
پس از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی، برنامه تیم ملی تا رقابت‌های رنکینگ المپیک مجارستان مشخص شد.
با تصمیم کادر فنی اردوی یک هفته‌ای این تیم برای نظارت بر ریکاوری کشتی‌گیران پس از جام تختی و همچنین انجام برخی از تست‌های آمادگی جسمانی مختص نفرات اصلی تیم و کشتی‌گیران اعزامی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان از روز 11 خردادماه در مازندران، برگزار می‌شود. این اردو به گونه‌ای است که کشتی‌گیران مازندرانی فقط روزها در اختیار کادر فنی هستند و شب‌ها در کنار خانواده و در منزل خود حضور دارند و فقط کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و چند کشتی‌گیر غیر مازندرانی در مازندران اسکان پیدا می‌کنند.
پس از این اردو، اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 23 خردادماه تا 5 تیرماه در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود و پس از چند روز استراحت، کشتی‌گیران اردوی بعدی خود را از روز 9 تیرماه آغاز می‌کنند که در پایان این اردو و در دهه سوم تیرماه 6 کشتی‌گیر برای برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راهی کشور مجارستان می‌شوند. تیم ملی کشتی آزاد دو رقابت بازی‌های آسیایی چین در اواخرشهریورماه و رقابت‌های جهانی صربستان و همچنین گزینشی المپیک در اوایل مهرماه را پیش رو دارد و در ادامه رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، در دستور کار است.

 
دلیل سفر علی‌اکبری به روسیه مشخص شد
فایتر نام‌آشنای کشورمان به ایران بازگشت تا برنامه‌های خود را برای رقابت‌های پیش رو پیگیری کند.
امیر علی‌اکبری که حدود ۲ هفته در روسیه حضور داشت پس از گذراندن یک اردوی مشترک و برنامه تمرینی منظم به ایران بازگشت. پیش از سفر امیر شایعاتی پیرامون حضور او در یک مبارزه مطرح شده بود که این اخبار به هیچ عنوان صحت نداشت و این قهرمان بزرگ MMA پس از انجام چندین جلسه تمرینی و اسپارینگ به کشور برگشت. تمرینات علی‌اکبری از دیروز مجدداً زیر نظر علیرضا استکی پیگیری می‌شود. گفتنی است، هنوز تاریخ دقیق مبارزه بعدی این مبارز کشورمان اعلام نشده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی