عقب‌نشینی آرسنال از تبریک تولدش

آندری آرشاوین در طول پنج سال حضورش در آرسنال در 144 بازی با پیراهن این تیم به میدان رفت و موفق به زدن 31 گل در تمامی رقابت‌ها شد. این بازیکن روس به تازگی 42 ساله شد و باشگاه آرسنال به همین مناسبت در حساب کاربری خود در توییتر، تولد آندری آرشاوین، مهاجم سابق روس خود را تبریک گفت. اتفاقی که البته حواشی زیادی برای این تیم لندنی به همراه داشت و خشم بسیاری از اوکراینی‌ها را برانگیخت.
در پست تبریک تولد آرشاوین، باشگاه آرسنال ویدیویی از بازی آرسنال و لیورپول منتشر کرد که آن دیدار با نتیجه تساوی 4-4 در سال 2009 به پایان رسیده بود که از قضا هر چهار گل توپچی‌ها در آن بازی را آندری آرشاوین به ثمر رسانده بود و آرسنال در پیام تبریکش خطاب به آرشاوین نوشته بود: « برای تو روز فوق‌العاده‌ای را آرزو می‌کنیم، آندری.»
این اقدام آرسنال، با خشم اوکراینی‌ها همراه شد و با حمله به صفحه توییتری این باشگاه، خواستار حذف این پیام تبریک شده بودند. فشارهایی که البته جواب داد و حساب کاربری آرسنال در توییتر مجبور به حذف این پیام تبریک گردید.
یک کاربر در توییتر ادعا کرد که آرشاوین به طور منظم با تلویزیون دولتی روسیه کار می‌کند و این مهاجم گفته که اگر به خدمت فراخوانده شود، برای کشورش خواهد جنگید.
حساب کاربری تیم ملی روسیه اما در پاسخ به باشگاه آرسنال نوشت:
«شما می‌توانید یک پست را حذف کنید اما نمی‌توانید تاریخ خود را پاک کنید.»
جستجو
آرشیو تاریخی