پروین: خیلی امیدوارم امید امشب جام دوم را هم بالای سر ببرد

با حضور بیرانوند خیال همه بازیکنان و ما راحت راحت است

ناصر قراگزلو
روزنامه نگار
علی پروین یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ پرسپولیس در رابطه با بازی حساس سرخپوشان مقابل استقلال به ایران ورزشی گفت: «قبل از اینکه به بازی امشب بپردازم باید از آقای درویش تشکر کنم که جام قهرمانی را به بهشت زهرا برد و به نوعی یاد و خاطره بزرگان پرسپولیس را به این شکل گرامی داشت؛ کاری که واقعاً زیبا بود و به دل همه هواداران و پیشکسوتان نشست و جای تقدیر و تشکر دارد. تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنانی در تیم‌مان حضور دارند که واقعاً بهترین هستند. به همین دلیل امشب حتماً نمایشی خوب و البته برتری را از بازیکنان پرسپولیس شاهد خواهیم بود.»
مرد پر افتخار پرسپولیس در ادامه افزود: «امید عالیشاه کاپیتان پر افتخار تیم ماست که یک جام را با قهرمانی لیگ بالا برد. به همین دلیل خیلی امیدوارم که امید دومین جام قهرمانی را هم امشب بالای سر ببرد چون فکر می‌کنم این جام حق پرسپولیس و یحیی است که امشب باید بالای سر ببرند.»
پروین در رابطه با نقش بیرانوند در بازی امشب نیز خاطرنشان ساخت: «بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است که واقعاً با حضور او خیال مدافعان و همه ما راحت راحت است. با حضور چنین دروازه‌بانی حتماً می‌توانیم مقابل هر مهاجمی سدی محکم بسازیم و اجازه حمله یا رد شدن توپ را به هیچ مهاجمی ندهیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی