خبر

شفاف سازی پیروانی
افشین پیروانی درباره بعضی مطالب مطرح شده در روزهای اخیر، گفت: «یک موضوعی در روزهای اخیر مطرح شده بود و آن هم این بود که چرا در بازی قبلی وقتی تیم به گل رسید من خوشحالی نکردم. باید بگویم که من عشق و زندگی‌ام پرسپولیس است. آن روز و آن لحظه ناراحت بودم. از سکوهای خالی ناراحت بودم. مگر می‌شود بازی بعد از قهرمانی در سکوت برگزار شود؟»
مدیر سرخ‌پوشان اضافه کرد: «اگر ورزشگاه استاندارد نیست، چرا در آن بازی برگزار می‌کنند؟ برای فصل جدید باید طبق استانداردهای جهانی پیش برویم.»


مذاکره فوری با سه ستاره
پرسپولیس در حالی روز چهارشنبه آخرین بازی فصلش را برابر استقلال انجام خواهد داد که قرارداد برخی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم به پایان خواهد رسید و مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ آنها خواهند بود. براساس این گزارش، عیسی آل‌کثیر، میلاد سرلک و سعید صادقی جزو مهم‌ترین نفرات پرسپولیس هستند که بعد از دربی بازیکن آزاد خواهند شد و آخرین اخبار حاکی از آن است که رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت قصد دارد هفته آینده و قبل از اینکه آنها برای استراحت به مسافرت بروند، با این سه بازیکن برای تمدید قرارداد مذاکره کند. در مورد سرلک و صادقی گفته شده پیشنهادهایی از کشورهای حوزه خلیج فارس دارند اما شرایط سنی عیسی به گونه‌ای است که شاید فقط از تیم‌های داخلی پیشنهاد دریافت کند.»

 
گولسیانی قرارداد دارد یا نه؟
در چند روز گذشته هم برخی خبرها در مورد به اتمام رسیدن قرارداد گئورگی گولسیانی با پرسپولیس مطرح شد، ولی فصل گذشته که این بازیکن به جمع سرخپوشان پیوست، باشگاه پرسپولیس از عقد قرارداد دو ساله با مدافع گرجستانی خبر داد. اینکه قرارداد سال دوم قطعی یا توافقی است، موضوعی است که باید توسط باشگاه یا این بازیکن روشن شود. مدافع گرجی پرسپولیس چند روز قبل در مصاحبه با ایران ورزشی گفته بود بعد از پایان فصل تکلیفش را روشن می‌کند و همین حرف شائبه مشروط بودن سال دوم قراردادش را تقویت می‌کند. گولسیانی 29 خرداد سال گذشته با پرسپولیس قرارداد بست.

 
پرسپولیس اولویت اول ننکا
با توجه به اخبار منتشره و نگرانی‌های هواداران از جدایی ولسلی ننکا مربی گلرهای پرسپولیس گفته شده پیشنهاد الریان و تیم دیگر قطری به ننکا جدی است. او هنوز در قطر خانه دارد و چون سال‌ها تحت قرارداد کمیته المپیک و بعد هم فدراسیون قطر و باشگاه‌های قطری بوده با توجه به شناخت کامل هنوز خواهانش هستند اما او به گلرها و باشگاه گفته اولویت من پرسپولیس است، فقط می‌خواهم طوری نشود که پیشنهادها را از دست دهم. گل‌محمدی هم به ننکا گفته که تمایل به ادامه همکاری با او دارد. بیرانوند و گوهری هم اصرار به حفظ ننکا دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی