عبدی: دبل قهرمانی را در کارنامه بازیگری‌ام دارم

احتمالاً بازی بسته‌ای خواهد شد، شاید هم به پنالتی کشیده شود

مسعود قراگزلو
روزنامه‌نگار
حسین عبدی هافبک اسبق پرسپولیس که خودش در زمان بازیگری سابقه دبل قهرمانی را در لیگ و جام حذفی داشته و دو بار هم در کسوت مربیگری پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرده است در رابطه با شرایط دو تیم سرخابی برای بازی امشب گفت: فشار و هیجان زیادی روی بازیکنان دو تیم برای قهرمانی وجود دارد به همین دلیل نمی‌توان مشخص کرد چه تیمی برنده است.
هافبک اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط فنی دو تیم ادامه داد: خارج از هر گونه تعصبی به لحاظ داشتن بهترین بازیکنان و کادر فنی باید بگویم پرسپولیس دست بالاتر را به لحاظ فنی در دربی در اختیار دارد و بهتر می‌تواند به لحاظ تاکتیکی برنامه‌های کادر فنی را به اجرا درآورد.
عبدی تأکید کرد: استقلال قهرمانی لیگ را از دست داده و بعد از دست دادن قهرمانی لیگ برتر که در دیدار مقابل صنعت نفت برای این تیم حاصل شد باید بگویم که این تیم از زیر فشار روانی رها شد و بازی‌های بهتری ارائه داد اما به هر حال همان‌طور که گفتم استقلال برای گرفتن جام حذفی تحت فشار است.
هافبک اسبق پرسپولیس که در سال 1378 بعد از قهرمانی در لیگ در جام حذفی هم شاهد قهرمانی تیمش بود، اظهار داشت: آن بازی یکی از بازی‌های نوستالژیک پرسپولیس بود که با نتیجه دو بر یک به موفقیت در بازی مقابل استقلال رسیدیم و علاوه بر لیگ، قهرمان جام حذفی هم شدیم هر چند من قهرمانی در مسابقات جام در جام آسیا را هم با پیراهن پرسپولیس در کارنامه دوران بازیگری‌ام دارم.
عبدی در رابطه با شرایط خاص بازی پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی امشب نیز افزود: به نظرم بازی بسته‌ای را از دو تیم شاهد خواهیم بود و فرصت زیادی در این بازی حادث نخواهد شد؛ بازی که احتمال به پنالتی کشیدن آن زیاد است.
مربی اسبق پرسپولیس که خودش سابقه دو قهرمانی در جام حذفی را در کسوت مربیگری پرسپولیس در اختیار دارد در رابطه با تقابل اندیشه‌های دو مربی گفت: هر دو مربی سبک خاص خودشان را دارند اما اجرای طرح مربیان بستگی به اجرای بازیکنان دو تیم دارد.
عبدی در خصوص شرایط داور ایرانی و قضاوتش در دربی 101 نیز خاطرنشان کرد: قطعاً داور و گروه داوری نهایت تلاششان را خواهند کرد که بهترین قضاوت را داشته باشند اما به هر حال از آنجا که کمک داور ویدیویی نیست ممکن است باز هم اشتباهات داوری وجود داشته باشد و این مسأله امری اجتناب‌ناپذیر است.

جستجو
آرشیو تاریخی