یوونتوس – میلان

بیانکونری به دنبال پایان هفته کابوس‌وار

یوونتوس امشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا به مصاف میلان می‌رود. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه قبل از این بازی در مورد جدال با روسونری و البته هفته‌ای بحرانی که او و تیمش پشت سر گذاشتند حرف زد. هفته گذشته یوونتوس از لیگ اروپا حذف شد و مقابل سویا شکست خورد، آنها سپس مقابل امپولی با نتیجه سنگین 4-1 شکست خوردند. سپس برای اینکه اوضاع برای بیانکونری بدتر شود، 10 امتیاز هم از این تیم کم شد تا آنها به رتبه هفتم سری آ سقوط کنند و عملاً شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند و البته موقعیت‌شان برای کسب سهمیه لیگ اروپا و حتی کنفرانس نیز با تردید رو‌به‌رو شود!
آلگری با ناراحتی اعتراف کرد: «هفته دشواری بود، چه از نظر نتیجه و چه اتفاقات غیر فوتبالی نمی‌خواهیم به هفته‌ای که گذشت نگاه کنیم.
حالا نیاز داریم که گرد و خاک را از تن‌مان بتکانیم چون دو بازی باقی مانده و باید به مصاف میلان هم برویم.
ورزشگاه قطعاً پر خواهد شد، باید یک بعد از ظهر خوب را رقم بزنیم چون می‌خواهیم جایگاه خودمان در لیگ را سر و سامان بدهیم. بازی یکشنبه آخرین بازی خانگی ما است. همه در مورد نبرد یوونتوس – میلان حرف می‌زنند. آنها می‌خواهند به لیگ قهرمانان برسند و از نظر ریاضی ما هم بدون شانس نیستیم. شکست مقابل امپولی بدون شک اوضاع را برای ما پیچیده کرد.» از آلگری سؤال شد که آیا او بابت انتخاب مدیر ورزشی جدید باشگاه با مسئولان یوونتوس اختلاف نظر پیدا کرده است؟ باشگاه در این پروسه از او هیچ نظری نخواست اما آلگری اینطور پاسخ داد: «در مورد باشگاه ما در همه موضوعات در مسیر خود هستیم. من مربی هستم، هرگز این قدرت را نداشته‌ام و نمی‌خواهم بتوانم مدیران باشگاه را انتخاب کنم. باشگاه اینگونه تصمیمات را می‌گیرد و اینها چیزهایی هستند که من هرگز در مورد آن حرف نزده‌ام و نمی‌زنم.» از سوی دیگر استفانو پیولی سرمربی میلان گفت که شکی ندارد تیمش سهمیه خود در لیگ قهرمانان سال آینده را حفظ می‌کند. او همچنین گفت که میلان همیشه در روزهای پایان فصل نتایج خوبی گرفته است.
جستجو
آرشیو تاریخی