خبر

حضور سرمربی کاراته در اردوی تکواندو
سرمربی تیم ملی کاراته ایران سید شهرام هروی که رفاقت دیرینه‌ای با بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو دارد، در آستانه اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان با حضور در خانه تکواندو با کادرفنی و اعضای تیم ملی دیدار و گفت‌و‌گو کرد. در حالی که تیم ملی تکواندو پایان هفته گذشته تهران را به مقصد باکو در کشور جمهوری آذربایجان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ترک کرد، اعضای تیم ملی تکواندوی کشورمان قبل از عزیمت به آذربایجان و حضور در رقابت‌های جهانی میزبان سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته بودند. هروی ابتدا به همراه کادرفنی تیم ملی کشورمان پس از ادای احترام به شهید گمنام به اردوی تیم ملی رفت و با اعضای تیم ملی دیدار و گفت‌وگو کرد و با حضورش در آستانه رقابت هوگوپوشان کشورمان در آوردگاه جهانی به این تیم که با عبور از حواشی مخرب زیادی (موضوع دوپینگ تعدادی از ملی‌پوشان تکواندو) راهی مسابقات جهانی شده است روحیه و انرژی مثبت داد.


بازگشت سلطانی
 به کادرفنی کاراته
اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در حالی این روزها پیگیری می‌شود که گویا بزودی شهاب سلطانی یکی از مربیان کهنه‌کار کاراته ایران قرار است بزودی به جمع دستیاران هروی اضافه شود.
دومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته مردان از عصر روز سوم خرداد ۱۴۰۲ آغاز و این مرحله از اردو تا روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه در آکادمی ملی المپیک تهران ادامه دارد. نکته پر ابهام تمرینات تیم ملی به حضور شهاب سلطانی در تمرینات ملی‌پوشان باز می‌گردد؛ مربی که چندین سال به‌عنوان دستیار کنار هروی حضور داشت اما مهر‌ماه سال ۹۸ به‌صورت رسمی هدایت تیم ملی بزرگسالان ازبکستان را برعهده گرفت و به همین دلیل از جمع کادرفنی تیم ملی بزرگسالان جدا شد. حالا سلطانی پس از چندین سال دوری از کادرفنی تیم ملی کشورمان این روزها به جمع دستیاران هروی بسیار نزدیک شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که هروی بزودی به جمع کادرفنی به‌عنوان مربی تیم ملی اضافه می‌شود.  


پاراتیراندازی قهرمانی جهان
مدال نقره به امینی و خدابخشی رسید
ملی پوشان تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان در ماده میکس تیمی موفق به کسب مدال نقره شدند.
محمدرضا امینی و معصومه خدابخشی ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی، روز گذشته در ماده R11، میکس تیمی تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده SH2 در مرحله مقدماتی با حریفان خود به رقابت پرداختند و راهی مرحله فینال شدند و در این مرحله با ایستادن در جایگاه دوم، به مدال نقره مسابقات دست یافتند. ملی پوشان کشورمان فردا در ماده تپانچه بادی بانوان P2 با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

جستجو
آرشیو تاریخی