صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

شاهرخی، نگران ورود  خارجی‌های بی‌کیفیت به لیگ برتر
فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته سهمیه باشگاه‌های لیگ برتری برای فصل آینده را به 1+5 افزایش دهد، با این حال همایون شاهرخی نگران است که پای بازیکنان بی‌کیفیت به فوتبال ایران باز شود. سرمربی پیشین پاس گفت: «اگر بازیکنان خارجی باکیفیت باشند باعث پیشرفت فوتبال می‌شوند اما اگر بازیکن با واسطه و توسط دلال به فوتبال تزریق شود قطعاً شاهد ورود بازیکنان بی‌کیفیت به فوتبال و هدر رفتن بیت‌المال خواهیم بود. جذب بازیکنان خارجی توسط باشگاه‌ها اگر از نوع خوب و باکیفیتش باشد، در پویایی و افزایش کیفیت لیگ تأثیر زیادی خواهد داشت اما متأسفانه بازیکنان خارجی زیادی هستند که پول می‌گیرند و هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهند.» او در پاسخ به این سؤال که آیا با افزایش تعداد خارجی‌ها ممکن است سطح بازیکنان داخلی افت کند، گفت: «اگر جذب بازیکن خارجی اصولی و درست باشد نه تنها سطح بازیکن داخلی افت پیدا نمی‌کند بلکه سبب افزایش کیفیت آنها نیز می‌شود اما از آنجا که اکثر مدیران غیرمتخصص و ناکارآمد با جذب بازیکنان بی‌کیفیت به دنبال پول زیاد و فساد در فوتبال هستند و برنامه مشخصی ندارند، اینگونه بازیکنان نه تنها به فکر بازی نیستند بلکه حضورشان باعث افت عملکرد بازیکنان داخلی و سطح لیگ می‌شود.»

برد تیم جوانان مقابل افغانستان
تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان در تورنمنت کافا افغانستان را شکست داد. دیدار دوم تیم ملی زیر 20 سال در این تورنمنت ظهر دیروز مقابل جوانان افغانستان برگزار شد که با برتری 4 بر یک این تیم همراه بود. میرزاییان (سه بار) و مهدوی برای تیم جوانان گل زدند تا شاگردان علی دوستی‌مهر به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها برسند. تیم جوانان در اولین بازی‌اش در این تورنمنت 2-3 مغلوب ازبکستان شده بود. این تیم سومین بازی خود را جمعه هفته جاری مقابل ترکمنستان برگزار می‌کند.

سازمان لیگ: تبلیغات محیطی برعهده ما است
طی سالیان اخیر تبلیغات محیطی لیگ برتر بر عهده سازمان لیگ بوده که در برخی هفته‌های لیگ ۲۱ پرسپولیس و استقلال اعلام کردند این کار را خود باشگاه‌ها انجام می‌دهند و به همین منظور با اسپانسرهای مدنظرشان قرارداد بستند، اما حالا سازمان لیگ برای فصل جدید تأکید کرد تبلیغات محیطی بر عهده آنها خواهد بود.
اطلاعیه سازمان لیگ درباره نحوه استفاده از ظرفیت‌ها، فضاها و فرصت‌های تبلیغات محیطی فصل جدید مسابقات لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور ۱۴۰۳-۱۴۰۲به شرح زیر است: «به اطلاع متقاضیان استفاده از فضاها و فرصت‌های تبلیغات محیطی فوتبال لیگ برتر و لیگ یک می‌رساند: مطابق مصوبه کمیسیون معاملات و هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران، مدیریت تبلیغات محیطی برعهده واحد بازاریابی این سازمان است. بنابراین، از تمام متقاضیان استفاده از این ظرفیت و همچنین اشخاص و فعالان حوزه بازاریابی دعوت به عمل می‌آید تا به منظور آگاهی از شرایط اخذ تبلیغات و تعرفه‌ها به واحد بازاریابی مراجعه نمایند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی