صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

قهرمانی در جام حذفی قهرمانی لیگ را دلچسب‌تر می کند

خلیلی: فکر همه دبل قهرمانی است

محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس که خودش قهرمانی با پرسپولیس را در زمان بازیگری و حتی مدیر این تیم تجربه کرده با قاطعیت از روحیه حرفه‌ای بازیکنان پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی دیگر صحبت می‌کند و معتقد است که تمرکز بازیکنان پرسپولیس برروی بازی با دبل در قهرمانی معطوف است.

ناصر قراگزلو
خبرنگار
 در رابطه با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود به همین دلیل به همه بازیکنان و کادر فنی و همه مجموعه پرسپولیس قهرمانی‌شان را تبریک می‌گویم. با وجود این اطمینان دارم بازیکنان پرسپولیس این قدر حرفه‌ای هستند که فکرشان معطوف به دبل قهرمانی است. از این‌رو با توجه به بردهای متعددی که پرسپولیس در بازی‌های لیگ بعد از باخت مقابل سپاهان داشته دیگر باختی نداشته و با اقتدار قهرمان شده. به همین دلیل قهرمانی پرسپولیس بسیار قابل احترام است چون تیم پرسپولیس با اقتدار کامل قهرمان شد.
 در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل تیم هوادار در ورزشگاه دستگردی که بدون هوادار برگزار خواهد شد چه صحبتی دارید؟
من از وضعیت چمن دستگردی خبر ندارم اما حتماً همه فوتبالدوستان تمایل دارند که پای تلویزیون، فوتبال خوبی را از تیم‌ها شاهد باشند. خوشبختانه پرسپولیس روی فرم خوبی است و شکست دادن پرسپولیس در این شرایط خیلی سخت است مگر آنکه اتفاقات عجیب و غیر قابل پیش‌بینی رخ دهد که پرسپولیس بازنده شود در غیر این صورت پرسپولیس به لحاظ فوتبالی بازنده نخواهد بود. فوتبال هم با هوادار زیبایی‌اش خیلی بالا خواهد رفت اما به هر حال شرایطی پیش آمده که باید از آن تمکین کرد.
 پرسپولیس در بازی برگشت در لیگ، نتیجه را به هوادار واگذار کرده، نمی‌ترسیدی که آن نتیجه باز هم تکرار شود؟
هر تیمی در یک دوره دچار افت می‌شود. پرسپولیس هم در آن مقطع دچار افت شده بود اما آن افت مقطعی بود. بازیکنان پرسپولیس، روحیه و شرایط خیلی خوبی دارند و انگیزه‌شان فقط پیروزی و دبل کردن در تعداد قهرمانی است. از این‌رو من امیدوارم پرسپولیس برنده شود تا با حضور در فینال و قهرمانی به نوعی قهرمانی در جام حذفی را هم جشن بگیرد.
 در رابطه با قهرمانی پرسپولیس در فینال حذفی که خواسته هواداران پرسپولیس در این فصل است چه صحبتی دارید؟
موفقیت پرسپولیس در گرو عملکرد کار گروهی است. به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس می‌توانند کارایی خیلی خوبی حتی در پست‌هایی که تخصصی  در آن ندارند هم عالی بازی کنند. از این‌رو اطمینان دارم پرسپولیس با بهترین شرایط رودرروی هوادار خواهد ایستاد و این تیم را شکست خواهد داد و ان‌شاءالله به فینال رسیده و با قهرمانی در فینال جام حذفی دبل خواهد کرد. سرمربی پرسپولیس مربی بسیار کاربلدی است و خوب می‌داند که چگونه تیمش را به لحاظ روانی و فنی راهی بازی با هوادار سازد تا تیمش به پیروزی برسد و راهی فینال شود. یک نکته دیگر هم هست که قهرمانی در جام حذفی به نوعی قهرمانی پرسپولیس را در لیگ دلچسب‌تر و زیبا‌تر خواهد ساخت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی