رتبه پانزدهم برای هال سیتی خوب بود

صیادمنش: فصل آینده می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم

اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی هال‌سیتی بعد از پایان فصل تیمش فعلاً برای تعطیلات راهی ترکیه شده است تا تعطیلات را در کشور همسرش سپری کند. به بهانه فصلی که او در هال سیتی سپری کرد با این لژیونر کشورمان گفت‌و‌گویی ترتیب دادیم.

ناصر قراگزلو
روزنامه نگار
 
 در چه جایگاهی در چمپیونشیپ قرار گرفتید؟
تیم ما در رده پانزدهم لیگ بیست و چهار تیمی رقابت‌های چمپیونشیپ قرار گرفت. رتبه‌ای که اگر به طور کلی به آن نگاه کنیم عملکرد قابل قبولی برای ما محسوب می‌شود. لیگ انگلیس و مسابقات چمپیونشیپ سخت‌ترین لیگ دنیاست و بازیکن در این لیگ طولانی واقعاً بازی‌های خیلی سختی را پیش رو دارد. بازی‌ها فرسایشی است از این‌رو و با در نظر گرفتن قدرت‌هایی که وجود دارند فکر می‌کنم تیم در جایگاه خوبی قرار گرفت هر چند که اگر کمی خوش‌شانس بودیم شاید قادر بودیم در رده تیم‌هایی قرار بگیریم که می‌توانستند در پلی‌آف بوده و شانس صعودمان را امتحان کنیم. این در حالی است که فصل پیش به زور در چمپیونشیپ مانده بودیم به همین دلیل وقتی این مسأله را در نظر می‌گیریم به این نتیجه می‌رسیم که رده پانزدهم هم برای تیم ما قابل قبول بوده است.
 در رابطه با عملکرد خودت چه صحبتی داری؟
در طول فصل در 19 بازی حضور داشتم و در بقیه بازی‌های تیمم به‌دلیل مصدومیت نبودم اما با وجود این 2 گل و 2 پاس گل دادم و فکر می‌کنم موفق شدم رضایت کادر فنی را جلب کنم و با همه وجود هرچه داشتم برای تیمم خرج کردم تا بتوانم مفید واقع شوم.
 برای فصل بعدی چه برنامه‌ای داری؟
سه فصل دیگر با تیمم قرارداد دارم به همین دلیل باید به قراردادم پایبند بمانم.
 پیشنهادی از تیمی نداری؟
فعلاً در تعطیلات هستم به همین دلیل به پیشنهادی فکر نمی‌کنم ضمن اینکه همان طور که گفتم اگر پیشنهادی هم باشد چون قرارداد دارم خودم نمی‌توانم در مورد پیشنهادها تصمیم بگیرم.
 بدشانسی هم در بازی‌های آخرتان داشتید؟
بله شاید بدشانسی داشتیم چون اکثر بازی‌های پایان فصل را با تیم‌های بالای جدولی برگزار کردیم و به جز برنلی با بقیه تیم‌های مدعی بازی داشتیم که عملاً خیلی سخت و دشوار بود و فشار زیادی را به تیم ما وارد ساخت. با وجود این اعتقاد دارم اگر مانند بازی‌های پایان فصل‌مان ظاهر شویم قادریم فصل آینده حتی به لیگ برتر هم صعود کنیم چون کیفیت فنی قابل قبولی را در مقابل تیم‌های مطرح از خودمان نشان دادیم.
 رابطه خوبی هم با مربی‌تان داری؟
بله خوشبختانه هم با مربی قبلی و هم مربی فعلی رابطه خیلی خوبی دارم. همیشه به من اعتماد و اعتقاد داشته که این مسأله به من قوت قلب خوبی می‌دهد که بهتر و مصمم تر بجنگم و بازی کنم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی