حزباوی تا صیادمنش ستاره‌هایی که امید را زنده نگه می‌دارند

فهرست اولیه تیم امید هنوز اعلام نشده، ولی از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که شاکله این تیم را چه بازیکنانی تشکیل می‌دهند. بازیکنانی می‌توانند در مقدماتی المپیک یا بازی‌های آسیایی هانگژو بازی کنند که بعد از یازده دی 1379 به دنیا آمده باشند.
تعدادی از بازیکنان این رده سنی سابقه بازی در لیگ برتر، تیم امید قبلی و حتی دعوت به تیم ملی را دارند و قطعاً عنایتی حساب زیادی روی آنها باز خواهد کرد. امین حزباوی (فولاد) و سامان فلاح (پیکان) در لیگ بیست و دوم از بازیکنان آماده لیگ بودند و می‌توانند در قلب دفاع زوج خوبی بسازند؛ دو بازیکنی که سابقه دعوت به تیم ملی را دارند و پیش‌بینی می‌شود آینده درخشانی در انتظارشان باشد.
یاسین سلمانی، هافبک خلاق سپاهان هم می‌تواند مهره مهمی برای این تیم باشد. او بخصوص در شروع لیگ بیست و دوم بازی‌های خوبی برای تیم اصفهانی داشت. محمدحسین زواری هم در نیم فصل دوم توانست خودش را به ترکیب اصلی استقلال نزدیک کند. آریا یوسفی هم یکی از بازیکنان مورد علاقه مورایس بود و سرمربی سپاهان از او در پست‌های مختلف استفاده کرد.
امیرعلی صادقی هرچند در استقلال فرصت بازی زیادی پیدا نکرد، ولی یکی ازبازیکنان مستعد این رده سنی است که شم گلزنی خوبی دارد و در اردوهای مختلف حضور داشته.
مشهورترین بازیکن این رده سنی بی‌تردید اللهیار صیادمنش است که برای هال‌سیتی در چمپیونشیپ بازی می‌کند و اگر مصدوم نمی‌شد می‌توانست یکی از مسافران جام جهانی قطر باشد. البته بازی‌های تیم امید همیشه با فیفا دی همزمان نیست و از طرف دیگر انتظار می‌رود که او از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شود ولی در صورت هماهنگی می‌تواند عصای دست عنایتی باشد.
البته حضور بازیکنان مشهور هیچ تضمینی برای موفقیت تیم امید نیست. در دوره‌های گذشته ستارگان پرشماری در ترکیب تیم امید حاضر بوده‌اند. بازیکنانی که همزمان عضو تیم ملی هم بودند و تجربه بالایی داشتند ولی هیچکدام از این نسل‌های پرستاره نتوانست طلسم صعود به المپیک را بشکند.

جستجو
آرشیو تاریخی