مهدی تاج: آموزش مهم‌ترین بحث توسعه است

66 هزار مربی در کل کشور داریم

 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از سیستم آموزش آنلاین دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: «توسعه و رشد زمانی رخ می‌دهد که بحث آموزش، تعلیم و تربیت در میان باشد‌. خوشبختانه در بخش آموزش در مسیر خوبی قرار داریم.»
وی ادامه داد: «فدراسیون فوتبال تاکنون ۶۶هزار مربی در کل کشور دارد که در این سامانه ثبت شده است. ۲هزار مربی درجهA آسیا دارند و این امر بسیار مطلوب است. این سامانه کمک می‌کند ارتباط آنلاین وجود داشته باشد.»
رئیس فدراسیون از راه‌اندازی سامانه آنلاین ناظران و ارکان قضایی خبر داد و گفت: «قرار است بزودی سامانه آنلاین ناظران و ارکان قضایی نیز راه‌اندازی شود. در بخش گزارش ناظران، زمانی که بازی‌ها تمام می‌شود، به فوریت گزارش ناظر بازی ثبت شود تا اگر نیاز باشد اقدامی در خصوص بازی‌ها صورت گیرد. ضمن اینکه در بخش ارکان قضایی نیز به‌صورت آنلاین سیستمی راه‌اندازی خواهد شد تا از این پس هیأت‌ها، کمیته‌های انضباطی، اخلاق، تعیین وضعیت به‌صورت آنلاین درخواست‌های خود را ثبت کنند.»
تاج درباره راه‌اندازی سامانه صدور مجوز حرفه‌ای گفت: «سامانه صدور مجوز حرفه‌ای را پیش روی خود داریم که بسیار گسترده بوده و سازمان لیگ و مجموعه فدراسیون در حال بررسی و کار کردن روی این برنامه هستند. قصد ما در هر زمینه‌ای شفاف‌سازی است و بدون شک وجود سامانه‌ها و فعال شدن تمامی بخش‌ها در سیستم آنلاین در این خصوص کمک بسزایی می‌کند.»
وی در پایان پس از تقدیر از مدرسان پیشکسوت فوتبال و فوتسال گفت:«آقایان محصص و صالح جزو افتخارات فوتبال و فوتسال ایران و به نوعی شناسنامه این دو رشته هستند و برای فوتبال و فوتسال کشور اعتبار محسوب می‌شوند و باید قدردان آنها باشیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی