حمله گارنت به ریوز با زیر سؤال بردن تعهد او به لیکرز

آستین ریوز یکی از نقش‌آفرینان اصلی موفقیت‌های لس‌آنجلس لیکرز بوده، اما عملکرد فوق‌العاده او باعث ایجاد یک دوگانگی بالقوه در مورد تمدید قرارداد او هم شده است. از آنجایی که قرارداد فعلی ریوز در تابستان امسال به پایان می‌رسد، گزارش‌هایی منتشر شده حاکی از آنکه لیکرز به‌دلیل قیمت بالای احتمالی ریوز ممکن است در بازار با مشکل مواجه شود.
در همین حال مت بارنز، بازیکن سابق NBA گفته که احتمال زیادی وجود دارد ریوز در پایان فصل، لیکرز را ترک کند تا قراردادی سودآورتر با تیم دیگری ببندد. کوین گارنت، عضو تالار مشاهیر بسکتبال هم که به‌شدت مخالف رخ دادن چنین اتفاقی است، اتخاذ چنین تصمیمی از سوی ریوز را احمقانه دانست.
گارنت گفت: «ریوز؟ او باید قرارداد خوبی ببندد. اگر من جای او باشم، لیکرز را ترک نمی‌کنم.» در همین حال بارنز هم گفت که او شنیده است ریوز قصد دارد به‌عنوان بازیکن آزاد و با هدف عقد قراردادی پرسودتر به تیمی دیگر برود. او همچنین مدعی شد که ریوز صرفاً روی جنبه مالی متمرکز است و متعهد به ماندن در لیکرز نیست. گارنت هم در واکنش به این اظهارنظر بارنز پاسخ داد: «اوه، او اگر چنین کاری را انجام دهد واقعاً خنگ و احمق است پسر.»
جستجو
آرشیو تاریخی