پیام‌ پنهان اینتر به کونته، چلسی و منچستریونایتد

بعد از پیروزی اینتر برابر میلان در بازی برگشت و صعودش به فینال لیگ قهرمانان اروپا، استیون ژانگ، رئیس نراتزوری، سرمربی تیم سیمونه اینزاگی را تحسین کرد و گفت که او با مربیان زیادی کار کرده و در میان آنها اینزاگی تنها مربی است که هیچ‌وقت از او طلب بازیکن نکرده است. خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر هم در همین حال برای آنهایی که ممکن است هوس کنند لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی اینتر را به خدمت بگیرند، هشدار داد فکر جذب او را از سر خارج کنند.
مارتینس در این فصل 25 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است که شامل تک گل پیروزی اینتر برابر میلان در بازی برگشت مقابل میلان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. آخرین گزارش‌ها در ایتالیا و انگلیس حاکی از آن است که «ال‌تورو» یکی از اهداف باشگاه‌های انگلیسی، چلسی، تاتنهام و منچستریونایتد است که همگی به یک مهاجم نوک جدید برای فصل آینده نیاز دارند.
زانتی درباره مارتینس به رسانه‌ها گفت: «لائوتارو برای اینتر به یک نقطه مرجع تبدیل شده است و ما او را حفظ می‌کنیم زیرا برای ما بازیکن بسیار مهمی است. فعلاً او اینجا می‌ماند. آینده؟ ببینیم چه می‌شود. فعلاً بیایید از این برد لذت ببریم. او اینجا خوشحال است، جایی که مثل خانه‌اش در آن راحت است. او در میلان خوشحال است و امیدوارم رضایتش مدت زیادی ادامه داشته باشد.»
فصل جاری برای لائوتارو مارتینس فصلی تأثیرگذار بود. او ماه دسامبر با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 شد و اکنون این شانس را دارد که در استانبول قهرمان اروپا شود. مارتینس 25 ساله با تمدید قراردادش در سال 2021 به یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم تبدیل شد. قرارداد فعلی او با نراتزوری در ژوئن 2026 به پایان می‌رسد و اینتر قصد ندارد اجازه دهد که این بازیکن تا قبل از آن تاریخ جدا شود.
در همین حال استیون ژانگ رئیس باشگاه هم در مصاحبه پس از بازی خود با اسکای اسپورت ایتالیا بواسطه تمجید از اینزاگی و توصیف او به‌عنوان یک مربی آرام و قانع، به سلف او آنتونیو کونته طعنه زد. کسی که سه سال قبل به خاطر مخالفت باشگاه با درخواستش برای خرید بازیکن، قهر و استعفا کرد. رئیس چینی نراتزوری گفت: «یکی از ویژگی‌های بارز اینزاگی آرامش و خونسردی اوست. او و دستیارانش واقعاً شایسته تحسین هستند. درست است که من فقط 31 ساله‌ام اما با مربیان زیادی کار کرده‌ام. اینزاگی واقعاً مربی خاصی است. او در تمام شرایط خونسرد است و شاید این بهترین خصلت اوست. او تنها مربی است که هرگز از من تقاضای بازیکن نمی‌کند.»
جستجو
آرشیو تاریخی