صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

بازی با تراکتور تنها فرصت برای بازیکن ناکام
سبحان خاقانی در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی یکی از پدیده‌های استقلال بود و جوان ‌اول آبی‌پوشان به حساب می‌آمد. بازیکن سابق تیم امید اما در ابتدای فصل جاری یک بدشانسی بزرگ آورد و مدت زیادی دور از فوتبال ماند. با اینکه به نظر می‌رسید خاقانی یکی از بازیکنانی باشد که مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو قرار می‌گیرد، اما او در اولین روز تمرینات پیش فصل استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد و به اجبار زانوی خود را جراحی کرد. خاقانی بعد از دوری چند ماهه از فوتبال به تمرینات استقلال برگشت و حالا مدت زیادی است که آماده بازی شده اما به خاطر مشکلاتی که با مدیریت قبلی باشگاه و شخص علی فتح‌الله‌زاده در بحث قراردادش پیدا کرد، کارت بازی‌اش صادر نشد و برای آبی‌ها بازی نکرد. هافبک جوان استقلالی‌ها حالا چند روزی است کارت بازی خود را دریافت کرده و در سفر به رفسنجان نیز همراه تیمش بود اما بازی نکرد. او حالا در آخرین بازی لیگ برتر مقابل تراکتور انگیزه زیادی دارد و امیدوار است چند دقیقه هم که شده در ترکیب استقلال قرار بگیرد. بازی با تراکتور آخرین فرصت خاقانی است تا بدون انجام بازی برای استقلال لیگ برتر بیست و دوم را به پایان نرساند.

 
تلاش برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان
در آستانه برگزاری آخرین هفته فصل بیست‌ودوم لیگ برتر دغدغه مدیران باشگاه استقلال پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه است. استقلال امروز (پنجشنبه) در آخرین بازی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت و پیروزی یا شکست در این دیدار رتبه سوم آبی‌پوشان را تغییر نخواهد داد. در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان و همچنین بحث حفظ مهدی قایدی و محمد محبی مطرح شده است. مدیران استقلال از یکی، دو هفته پیش مذاکرات با مدیر برنامه‌های ساپینتو و باشگاه‌های دو بازیکن یادشده را آغاز کرده بودند، ولی دغدغه اصلی آنها پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان است.

 
یوسفی: تغییر پیاپی مدیریت به استقلال ضربه زد
محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که چه عواملی استقلال را از قهرمانی دور کرد، گفت: «یکی از مشکلات آبی‌پوشان مدیریتی بود. از ابتدای حضور ساپینتو در استقلال سه بار مدیرعامل عوض شد و این اتفاق بدی برای یک تیم است زیرا باعث خواهد شد تمرکز و آرامش از بین برود و کادر فنی و بازیکنان نتوانند بدون استرس کارشان را انجام دهند.» یوسفی در خصوص تمدید قرارداد ساپینتو برای فصل آینده هم گفت: «باید اول نگرانی‌ها و مشکلات مالی سرمربی آبی‌ها را برطرف کرد و بعد به‌دنبال تمدید قرارداد با او باشیم. آیا باز هم همانند این فصل می‌خواهیم برای او استرس درست کرده و مطالباتش را پرداخت نکنیم و هر روز داستانی جدید برای او به‌وجود بیاوریم. سرمربی نیاز به آرامش دارد تا بتواند کارش را انجام دهد و در غیر این صورت نباید از او انتظار ماندن داشته باشیم.»
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی